deze hoes voor mijn e-reader via etsy:
cadeautjes voor mijn vriend voor kerst:
Heel goed!! Je krijgt toegang tot alle boeken en de packs app is ook top! Ik maak best veel van hun recepten en het is altijd lekker en meestal geen gekke ingrediënten. De podcasts ben ik eerlijk gezegd nog niet aan toegekomen. Packs vind ik heel chill als inspiratie en het zijn vaak gerechten die net even anders zijn dan wat ik zelf zou bedenken.
Ik vind het in ieder geval het geld waard, zeker omdat ik ook al hun video’s kijk dus fijn dat ik ze zo kan supporten en er daarnaast veel voor terugkrijg
Dat vloerkleed van de wehkamp lijkt me echt prachtig en het is ook weer op voorraad. Hoe is ie in het echt als ik vragen mag? ben je er blij mee, ook qua kwaliteit? Als iemand anders 'm heeft gekocht en een mening heeft, graag!
Bedankt voor je reactie. Op de foto ziet het er idd anders uit, wel heerlijk zacht. Precies wat jij ook benoemd, juist het patroon spreekt me aan. Ik ga er nog even over nadenken.
Nee, helaas voor de volle mep!
Oeeee die bovenste! Volgens mij ook echt super zacht hè.
Ben benieuwd.
Ja hoop dat ze een beetje op die kim k skims vesten lijken
Heb hem binnen en ben er ook heel blij mee! Ik bak er nog niks van, maar ben elke dag even aan het oefenen. Volgens mij had jij het toen ooit over Lava? Het intro kan ik nu een soort van
Kon het niet laten …
Cant see
Oh, hij is nogal klein idd. Er staat ‘nice tits’ en dan allerlei soorten mezen (of ik ben te moe om een grapje door te hebben, kan ook )
Tits is gewoon het engelse woord voor mezen. Great tit = koolmees etc. Leuk shirt!
Zodat ik hopelijk volgende week zonder gekloot kan raiden.
En de rechter vintage ring met citrien en diamant
Mooi!
Is dat een tattoo op je vingers?
Yes, dat zijn tattoos
Ik heb een beetje een probleem, ik koop allemaal dingen die ik helemaal niet mooi vind en me ook niet staan. Alsof ik een soort wanhopig ben. Heb ook al geld van de gezamenlijke rekening gehaald… dit is niet oke