Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Product

Product

Beiden & Other Stories

18 likes

Wat is dat voor ding??

Ik praat voor m’n beurt maar volgens mij een spijkermat :nerd_face:

2 likes

Waarvoor helpt het nu eigenlijk? Gewoon om te ontspannen of ook tegen rug- en nekklachten?

en @DonnieDarko ja vooral voor ontspanning dmv drukpunten, en ze claimen ook dat het helpt bij rugklachten maar vind dat altijd een beetje sketchy claims dus gebruik hem vooral voor ontspanning… Maar in dit linkje vind je een beschrijving van wat het doet.

2 likes

Oh ik heb zelf fibromyalgie dus dat klinkt heel goed!

Ik heb die spijkermat ook en het doet heeeelemaal niks. Kussentje vind ik lekker maar die voor m’n rug doet nada.

1 like

Ja hoor, zal het laten weten! :slight_smile: Hij wordt volgende week donderdag geleverd normaal gezien. Ik ben benieuwd! Is een heel basic model, ik kocht hem vooral om toch een beetje beweging te hebben, maar hem wel gemakkelijk aan de kant te kunnen zetten.

1 like

download

2 likes

Ik heb hem ook en is indd fijn om voor de tv lekker even wat km te fietsen en jezelf licht in het zweet te bewegen. Makkelijk op te bergen. Valt niet meer over te zeggen denk ik.

2 likes

Ja snap ik haha! Nou ik heb er dus een voor mezelf gekocht en toen had ik het aan iedereen enthousiast verteld. De meeste mannen die ik het vertelde vonden het maar onzin. Vandaar. En mijn broer is ook een stuk groter dan ik. Vroeg me af of het dan nog comfortabel is.

@Slakje dankje voor je antwoord!

@Meave Ja, mijn broer is wel groter dan dat. Ben een beetje bang dat hij het ook niet zo interessant zal vinden :confused:

image

8 likes

Is die opklapfiets geschikt voor lange mensen?

Ik heb n.a.v. dit topic de iets grotere versie hiervan gekocht die je niet kan inklappen. Zo blij mee!!!

1 like

In de reviews op bol zeggen sommige mensen wel, tot een bepaalde lengte. Zou je even daar moeten kijken.

De broek

Allebei C&A

10 likes

Drunkmass here i come

27 likes

Allebei &other stories

En even mn favoriete tattoosshop supporten nu ze dicht zijn

25 likes

Wat leuk! Is het een soort ranja of eerder een shot(met alchohol) om erdoor te mixen?

Het is een soort ranja wat je door je alcohol doet. En er zit glitter suiker bij om je glas mee te versieren.

1 like