Mooie prijs ook! Ik vind zelf echt lekker om elke dag gewoon even te doen tijdens een serie, tijd vliegt voorbij dan
wat is dit eigenlijk?
Ik gok zo’n ring voor borduren haha
Een standaard om je borduurring in te klemmen. dan heb je beide handen vrij. Dit is een tafel model, of je kan hem op de bank onder 1 been schuiven
Heel mooi! Love die kleur ook
Beetje een late reactie maar alsnog keihard geinfluenced door jullie allemaal. De vrouw in de winkel was ook zo enthousiast (‘jongens in studentenhuizen gebruiken dit zelf, kun je het geloven???’) dat ik nu helemaal excited ben om t te proberen
Jaa het is mijn oud&nieuw outfit zoveel mooier in het echt inderdaad
Hi hi! Ik heb een vraagje aan de plastic bad-kopers. Zijn jullie mannen (partners, huisgenoten, vader, broers) hier blij mee? Ik wil er misschien een aan mijn broer geven, maar ik weet niet of hij het kan waarderen. Bij ons ouderlijk huis ging hij wel graag in bad.
Ik ben benieuwd waarom dit afhankelijk zou zijn van gender
Ik denk dat of iemand er blij mee is meer afhangt van of iemand houdt van in bad gaan dan van geslacht, dus denk dat je broer er wel blij mee zou zijn als ie graag in bad gaat!
Mijn vriend (1.80) heeft er 1 keer ingezeten en verder nooit meer aandacht aan besteed haha. Maar hij is ook geen liefhebber. Het paste wel.
Ahhh je trekt mij over de streep! Ik wil ook!
Maar ik twijfel erg tussen kwaliteitsverschillen, als die er uberhaupt zijn.
Bij Bol ben je met € 30 klaar en in yogawinkels is het veel duurder
Ik heb hem in een yogawinkel gekocht, hij was 30 euro, van het merk Flowee. Ik heb er nu een van schuimrubber, de duurdere is van kokosvulling maar die is veel steviger, ze raadde mij aan om met schuimrubber te beginnen!
Oh dat is echt een afschuwelijke broek om te dragen wel. Echt een sta broek maar hij is wel leuk
Ah nee! Heb hem al eens eerder gehad en vind hem chill zitten