Oh super leuk! Heb die van de Xenos maar die smaken allemaal hetzelfde, wil deze ook eens proberen
Ik heb eigenlijk een no buy in december, maar omdat er in mijn ene sportlegging een gat op de billen zat, ik in mijn anders sportlegging een enorme camel toe had en daarom al een aantal keer ben wezen sporten in mijn vriend zn joggingbroek mocht ik dit van mezelf kopen.
Ik heb deze ook, echt heel blij mee. Geluid klinkt echt goed!
Leuke vestjes! Waar heb je die vandaan?
Mijn 1.93 lange man heeft 'm ook en gaat prima. Wel op hoogste stand.
Ohhh waar zijn deze van??
Die koop ik altijd op vakantie in Griekenland zo cute en lekker warm
Waarom vraag je dat? In dit topic?
Haha ja ik dacht dat het persoonlijke vragen topic was, ik haal het wel even weg
Hahahaha ook zestien mensen die gewoon stemmen
Van give a pom!
Die had ik voor mijn nichtje uit Griekenland meegenomen, haha
And other stories
Ohh die schoenen! Ik vind zulke echt zo mooi hè, maar heb altijd gevoel dat ik er verkleed uit zie in plaats van fesjun haha.
Late to the party, maar als je iets wilt hebben wat echt helpt bij rugklachten en ook door fysio etc wordt aangeraden, koop dan de back stretcher:
Echt een heerlijk ding, door de vorm perfect voor je rug en dat raakt dan ook alle delen van je rug. Een plat matje kan dit niet want je rug heeft een s-vorm: je onder en bovenrug raken de mat niet als je goed ligt. Dit heeft me zo geholpen bij rugklachten! Inmiddels amper meer nodig, maar soms pak ik m er nog bij als onderhoud.
Ik ben ook alles behalve fesjun hoor haha. Ze leken mij juist leuk om een saaie outfit een beetje mee te "pimpen. Heb er trouwens wel echt lang over getwijfeld maar telkens kwamen ze weer ergens voorbij dus nu heb ik uiteindelijk toch maar mijn kans gegrepen.
Mocht je een veiligere versie zoeken; ze bestaan ook zonder die western gespen, dus gewoon met normale gespen.