Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Omg m’n Black Friday- bestelling is binnen en het is amazing :heart_eyes: I’m in love met deze jas:

en m’n elektrische tandenborstel is ook binnen, haha.

18 likes

Was nog een Black Friday-aankoop. Furla-tas in de perfecte kleur rood.

33 likes

Van loavies. Sinds Bly Manor zat een paarse trui in mijn hoofd, draag nooit kleur dus ben benieuwd :grin:

25 likes

Kerstcadeautjes voor een lezer :christmas_tree:

image

image

image

11 likes

Ik zou zo graag in jouw boekenkast willen snuffelen

1 like

Wibra

Zeeman

So Low - cadeautje voor m’n zusje. Ze heeft een draaitafel gekocht en is nu thuis aan het oefenen. Ze zei laatst dat ze graag nog een discobal wilde hebben, dus die geef ik haar zaterdag als verrassing.

Voor m’n vriend. Doe ik zaterdagochtend in z’n schoen.

image

image

image

image

En nu mag ik geen gellak meer kopen van mezelf…

20 likes

Ik zal een keer foto’s plaatsen in het show je boekenkast topic! Eerst eens goed opruimen hahaha

2 likes

Ik wil alles hebben😍

1 like

Ik heb die ballen ook! Let op hoor want de glitters blijven maar eruit vallen :joy:

Haha nee shiiiit :joy: Bedankt de waarschuwing!

1 like

Misschien buiten met haarspray insprayen

Goeie! Ik heb net een bal uit de verpakking gehaald en alle losse glitters eraf gehaald en daarna kwam er niets meer van af gelukkig. Hoop dat dat de oplossing is. Ik denk dat je die losse glitters ook niet meteen ziet omdat ze statisch worden en aan de buitenkant blijven plakken :stuck_out_tongue:

Glitterpakje van Selected Femme

25 likes

Impulsaankoop want ik voel me dikker worden met de minuut tijdens de lockdown.

10 likes

Ik had niet verwacht dat dit zo heerlijk zou zijn :sob::sob: echt een mega dik dekbed. Heerlijk. Kon wel janken net

25 likes

Laat je weten hoe die bevalt? Ik moet niet per se afvallen maar mijn 30 stappen per dag zijn bedroevend. Wat extra lichaamsbeweging is welkom en in dat koude, natte, donkere weer kom ik niet buiten haha

2 likes

Waar heb je deze gekocht?

Ik heb hem ook en hij is echt top. Ik gebruik hem nu twee jaar best intensief en het is super fijn om gewoon voor de tv in je woonkamer te kunnen fietsen. Hij is wel heel basic dus je kunt niet meer dan van zwaarte wisselen. Wel heel handig dat je hem in kunt klappen en met wieltjes kunt verplaatsen.

2 likes

Oe als je ‘m met nieuwjaar aan doet gaan we twinning 2021 in! Vind hem trouwens in het echt zoveel mooier dan op deze foto.

1 like

Van mijn Vinted aankopen (edit: verkopen bedoel ik natuurlijk) een Concert Ukelele van Carvalho gekocht, hopelijk komt hij snel binnen en kan ik nog kerstliedjes oefenen :stuck_out_tongue:

13 likes