Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Die gaat jou heel mooi staan!

1 like

Ben ik weer.

Mostwantednl ^

15 likes

Waar is die jas van? Die heb ik nodig in m’n leven!

Oke laatste. Ik weet hiervan nog niet wat past maar ik hoop alles want heb echt te weinig tops. Leef nu in ongeveer 4 tops/truien die ik afwissel. Allemaal h&m.

Lekker kleurrijk ook.

6 likes

Weekday!

1 like

Nee een corgi!!!

3 likes

Iphone 12 mini 256GB

18 likes

Ik begreep 5x langer!

@Parasol je kunt het langer bewaren omdat er geen lucht bij zit. Ook kan er daardoor geen vriesbrand ontstaan (zo’n ijskristallenlaagje). Dat droogt het eten enorm uit en met vacumeren krijg je dat dus niet. Met vacumeerzakken kan je het eten ook bereiden en dat kan niet met een plastic diepvrieszakje.

3 likes

Dat klinkt wel handig inderdaad!

In plaats van plastic diepvrieszakjes zijn er trouwens ook herbruikbare (niet van plastic), de meeste daarvan kunnen ook in de oven, magnetron of heet water. Even een weetje vanuit het duurzame oogpunt :green_heart:

1 like

Oh die ken ik niet! Vacumeerzakken zijn ook herbruikbaar trouwens. Even wassen en dan kan je er weer iets in doen en opnieuw vacumeren.

1 like

Love at first frost

13 likes

No shame voor mijn nieuwe knuffels :heart_eyes:

52 likes

Wat een schatjes! Die groene laat me denken aan een sperzieboontje :pleading_face:

4 likes

Ja, ik vind ze echt zo leuk en schattig. :heart_eyes:
En ik wilde ze al heel lang (zijn van Artis dierentuin maar kan ik echt niet heen) maar ze hebben dus een webshop geopend en nu komen ze dus wel mijn kant op :pleading_face:

5 likes

Ze verkopen leuke dingen in de webshop :open_mouth: Zelfs een pin van een van mijn lievelingsdieren een ringstaartmaki :smiley:

7 likes

Ja he, ook die posters zijn mooi. :smile:

1 like

Ik wilde een pizzarette kopen maar hoopte dat hij met black friday in de aanbieding zou zijn. Dat viel dus best tegen dus wilde hem al gewoon bij blokker kopen. Daar was hij van de week opeens uitverkocht (echt bij twee filialen hier in de buurt en ook online). Zag ik gister dus opeens dat hij bij de aldi in de aanbieding is! Nog een luxere versie ook. Dus nu helemaal happy, einde verhaal.
image

28 likes

Ik ben een beetje bezorgd over mijn BF order bij Weekday nu het moederbedrijf zich een paar dagen geleden failliet heeft verkondigd. Ik heb na mijn order (de 28e) ook niets meer gehoord behalve een order bevestiging. Wel geruststellend dat ik hier zie dat pakketjes binnenkomen!

Verwar je het niet met topshop? Weekday is van h&m en die is zover ik weet niet failliet

oh ja volgens mij heb je gelijk! thanks