Ik heb nummer 1
Bedoelen jullie dan de 3e van links naar rechts of de pro3? Had ik beter moeten aanpakken dit
Welke heeft je voorkeur
Die van…
- 26,99
- 34,99
- 31,99
- 37,76
0 stemmers
Nog steeds in de aanbieding bij de Kruidvat
Waar ??
Oh ik zie dat deze nu uitverkocht is, maar misschien hebben ze de andere kleuren of formaten nog wel op voorraad.
Ik ben benieuwd naar het volgende, aangezien het lijkt alsof iedereen er een heeft.
Heb jij een Satisfyer?
- Jazeker
- Neen
0 stemmers
Indien jazeker, heb je de Satisfyer gekocht vanwege de hype op het forum?
- Klopt
- Zeker niet
0 stemmers
Je leest toch van links naar rechts dus de derde was de voorlaatste
Nou even mijn update want het is binnen. Qua maten vind ik het goed passen! Ik heb van alles een L besteld en dat is min of meer ook wel mijn normale maat (bovenkleding soms een M en onderkleding soms wat groter). Vind het cheeta jurkje erggg leuk staan, is ook wat langer. Het andere jurkje (de bruine) is idd vrij kort, ik moet even kijken hoe dat staat als ik het leuk combineer. Had ook een basic t-shirt besteld en die valt mooi! Stofjes zijn niet heel kwalitatief maar ja ik heb weer twee leuke verschoontjes.
Ik ben 1.72 trouwens ter referentie. Aanfoto wil ik ook wel sturen maar dan moet je even in mijn DM sliden.
Ik heb er zelfs 2 maar die zijn beide niet meer bruikbaar en daarom heb ik ook op de penguin gestemd @Foxy want die doet het altijd en die 2
roze pro’s gaven het na een paar maanden al op: laadt niet meer op of gaat niet verder dan stand 1. Ik geloof er niet meer in, penguin is m’n favoriet!
Soms moet je het gewone voetvolk gerustellen hè!
Helemaal leuk met die laarzen wat je laatst hebt gepost!
Ja lekker op pad met me jachtgeweer, je weet toch.
Nu alleen nog een beagle!!!
Ik heb twee keer gehad dat mn pro stuk leek maar dan zat ie zelf vacuüm zeg maar en eerst dacht ik ook dat hij stuk was / niet meer op wilde laden. Als ik op het binnenste drukte deed hij het gewoon weer.