Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ja! Ik had ‘m misschien iets zachter verwacht, maar het is best stug wol. Maar ik denk wel dat ie heel lekker warm is! De groene lijkt trouwens iets zachter te zijn dan de grijze

Na laaang twijfelen, overstag gegaan voor deze tracker. Ik hoop dat dit me helpt voor het meten van m’n stress en sporten beter afstemmen op wat m’n lichaam aankan die dag.

11 likes

Ooh wauw die is echt heel mooi!!

1 like

Oh dit vind ik zo’n mooie kleur groen! Maar ik heb echt zat sjaals, dus ik hou me in

aah heb hier zulke goede verhalen over gehoord! Mooi met dat gouden stukje

1 like

Hoe meet je je stress daarmee?

Allebei kerstcadeau’s voor mijn moeder. Op de eyeliner was nu 30% korting en heb er een mini liquid lipstick bij gekregen als sample.

4 likes

Ja? Ben heel benieuwd, ik ken niemand ermee dus het is een gokje!

@Xigua er zijn helaas geen trackers die zeggen “je bent gestresst je moet rustig doen”, maar deze komt er wel bij in de buurt.

Hij meet van alles en nog wat (oa je activiteiten, je hartritmevariabiliteit en hartritme in rust en je slaap) en op basis daarvan krijg je elke dag een “recovery score” van 0-100 (naast een “strain” score en slaap score). Als je bijvoorbeeld gisteren heel hard gesport hebt maar slecht geslapen en ook 2 glazen alcohol hebt gedronken zie je dat in je recovery score en dan zegt ie hoogstwaarschijnlijk dat je het rustig aan moet doen. Stress heeft direct invloed op je hartritme (vooral in rust) en je krijgt wel een signaal als dit hoger is dan normaal. Ik hoop zo meer inzicht te krijgen :slight_smile: ik heb bijvoorbeeld soms dat ik heel moe ben (bv na werk) en dan weet ik niet goed of ik beter wel kan sporten of juist moet toegeven en lekker rustig aan doen. Ik denk dat dit me daarbij helpt.

Er stond ergens op internet dat deze tracker meer als een coach is om je gezondheid te verbeteren dan als een cheerleader die zegt “je hebt je stappen gehaald!” Zoals fitbit.

Hij ‘voorspelt’ het ook als je ziek wordt. Dan is je recovery rate bijvoorbeeld 2 dagen slecht en daarna wordt je ziek. Je kan het zelfs zien als je zwanger bent, echt bizar! Ze zijn ook trails aan het doen ivm covid, en dat schijn je ook heel snel te kunnen zien aan je respiratory rate (hoeveel keer je ademhaalt binnen 1 minuut).

7 likes

Ik doe toevallig net mee aan een onderzoek waarvoor ik 2 weken een soort tracker draag die dan adhv oa m’n temperatuur en hartslag m’n stressniveau bepaalt maar ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden omdat ik bijna continu zogezegd verhoogde stress heb :sweat_smile:
Maar vind het inderdaad wel interessant om inzicht te krijgen in zoiets!

1 like

Oh wat nice! Weet je waardoor je stress kan komen?

Geen idee wanneer ik ooit een bikini in m’n leven nodig heb, maar vond m wel cute

15 likes

Ik bedoelde die beige met stipjes, is die ook van de hm? Kan m niet vinden namelijk xd

Oh sorry die is van Most wanted!

1 like

Kom al om in de geurkaarsen, maar wilde iets dat ruikt naar kerstboom/bos. En gezien we nu toch lekker binnen zitten…

Edit: uiteraard heb ik ze niet twee keer gekocht, had de verkeerde betaalmethode geselecteerd.

2 likes

Als dit werkt klinkt het echt als een hele fijne tracker. Ben benieuwd hoe hij je gaat bevallen

1 like

Heb je meer van Most Wanted? Wil daar weleens op bestellen, maar dan bij het afrekenen denk ik toch van meeeeh.

Heb ooit eens wat bij Loavies gekocht en was daar zo niet blij mee (maat viel super slecht uit, vies stofje, ging snel kapot), nu durf ik niet meer zo goed.

1 like

Nee nog niet! Het komt zo binnen en dan ga ik gelijk even passen! Laat het weten!

1 like

Loavies is ook echt drama… die maten kloppen werkelijk NOOIT!

3 likes

Offtopic maar ik vind die domeinnaam echt awkward mostwantednl.nl :sweat_smile: Zo most wanted ben je niet als je niet eens mostwanted.nl kan binnenharken.

17 likes

Ik zal het wel laten weten!

1 like