Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Volgens mij kan het voor allebei? als het niet te vochtig is, anders kan hij moeilijk vacuüm trekken denk ik. Verder geen idee haha. Het is een beetje een impuls aankoop. Heb een instant pot gekocht met een sous vide functie en daarmee bereid je voedsel in vacuüm. Dus dacht kijk eens wat er is en toen zag ik deze voor een oke prijs (sale op amazon.nl). Hoop dat het ook helpt tegen de belachelijke voedsel verspilling waar wij ons schuldig aan maken.

@croissant Geen miskoop dus. Waar gebruik jij hem allemaal voor?

2 likes

En deze als kerstcadeautje

:money_with_wings:

16 likes

Ben benieuwd! Zal eens wat filmpjes kijken. Minder voedsel verspillen is natuurlijk altijd goed. Dan haal je op een gegeven moment de prijs van zo’n apparaat en de zakken eruit.

Ooooh die eerste trui!!! En met die muts erbij :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

:money_with_wings:

Detail:

En om te vieren dat ik bij mijn eerste ‘echte’ baan ben aangenomen:

19 likes

Toch nog gezwicht voor een cyber monday aanbieding:

15 likes

Ik wilde niks kopen met cyber monday, maar deze schoenen waren naar 25 euro afgeprijsd <3

17 likes

Ik heb me dit weekend ook niet bepaald ingehouden :upside_down_face:

15 likes

Hij komt als t goed is vanmiddag!

Mooi dat colbert! Waar is hij van?

Van h&m! Dit is het linkje: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0824499006.html

1 like

Die ring! :heart_eyes: Heb je een linkje?

Die ringen zijn prachtig! Waarvan?

dreamy-eyeshadow-palette

dreamy-creamy-liquid-lipstick-my-rules

9 likes

Ik heb net de grijze binnengekregen, maar hij is veel donkerder als op de site.

Die zijn van Wiezewasjes. Is alleen heel moeilijk kiezen want ze hebben veel te veel mooie spullen haha

1 like

Ja tuurlijk! Dit is m https://www.pdpaola.com/products/revery-gold-ring
Ze hebben vandaag nog cyber monday korting!

1 like

Ik zat al een tijd op deze jas te azen en nu was hij ineens 50%+20% korting (=60%, jaja, hier moest ik mijn wiskundige brein ook even over breken.) Thanks @ de persoon in dit topic die me op die kortingscode wees een aantal dagen geleden. :grinning: :+1:

Via Vinted. Dit is de nog perfectere versie van laarzen die ik helemaal afgeragd heb en onlangs met pijn in mijn hart heb moeten weggooien. Hoop dat ze in het echt ook mooi zijn en me passen.

9 likes

Waar is die van de stipjes jurk van

H&M!

1 like