Mijn garmin tracker doet dit ook met body battery, maar die heb ik uitgezet omdat ik niet hoefde te zien dat die elke dag weer laag was haha
Heb je de body van mango en midijurk van topshop al binnen toevallig? Vind ze beiden super mooi!
Nee nog niet! De jurk komt in ieder geval morgen. Ik zal je even laten weten hoe ze bevallen, maar ik weet niet of de jurk na vandaag nog steeds met korting is!
Weet je waardoor dat komt?
Be the dad you wish to see in the world
Dare to be daddy - EGF
Misschien lees ik erover heen maar waar kan ik deze tracker vinden?
Vooral m’n studies, en zeker in combinatie met corona. Ik dacht dat ik eerder op bepaalde momenten heel erg stress had en op sommige momenten totaal niet maar het is er dus blijkbaar altijd wel een beetje en genuanceerder dan dat, ontdek ik nu.
Kerstcadeautjes voor mijn vriend:
(Niet heel spannend haha maar ja dit kan hij allemaal wel gebruiken)
Oh ja ik sport dagelijks, heb veel stress van mijn werk/studie, en doe niet aan dingen zoals yoga of “relaxen”. Dus ik ben ook wel een wandelende stressbom maar dat is mijn keuze
Ik vind de kwaliteit van Mostwanted niet echt geweldig. Jurkjes vallen vaak kort en de stof is wat goedkoop. Had laatst een heel leuk jasje, maar na één keer dragen waren de mouwen al niet mooi meer. Helemaal vol pluisjes/pillen, terwijl ie wel 50 euro was.
Jammer, want ze hebben soms best leuke dingen vind ik.
Love de jas. Waarvan?
Daily paper, de jas reflecteert echt vet als er een foto met flits word gemaakt.
Wij gebruiken hem voor van alles!
Wij vacumeren volledige maaltijden zoals pasta met saus maar ook losse sauzen gaan prima. Ik heb laatst veel amandelspijs gemaakt en die in porties gevacumeerd. Vorige week kochten we een zalmzijde. Die hebben we in porties gesneden en gevacumeerd. Alles vriest heel mooi in omdat er geen lucht bijkomt. Plus het scheelt ook ruimte in de vriezer.
Vet, echt mooie dingen!
Hoeveel langer kan je het bewaren als je het vacumeert?
Die jas ziet er echt warm en cozy uit. Een soort draagbare slaapzak
Wow gewoon hele maaltijden. Ben overtuigd! Wij zijn maar met zijn 2en en we gooien best vaak dingen weg. En vanaf volgend jaar ga ik lange dagen maken en weet ik nu al dat ik niet ga koken als ik thuis kom. Lekker mealpreppen haha.
Ga deze week mijn vriezer ook maar leegmaken, want er zit zoveel in dozen en er past echt amper nog wat in.