Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Heb net van beneden tot boven geprobeerd en I likey! Alleen echt de schouders moet ik nog testen.

1 like

Ga hem bestellen denk! @August je had echt zo’n affiliate linkje moeten aanmaken hahah. Had je dat kussen 3x terug verdiend denk ik :joy:

3 likes

Mooi!! Waar is het ringetje van?

1 like

Zara?

DISCOUNT20
En daarna was ook nog gratis verzenden beschikbaar

7 likes

Mooie kleur! Waar heb je deze gekocht?

Nieuwe lievelingstrui binnengekregen (van Zalando).

6 likes

Ik: blackfriday is een uitwas van ons kapitalistische systeem en is slecht.

Ook ik: oooeh 25% korting bij nike

9 likes

oohh goeie! Ik heb 'm ook besteld, en ook één in het groen voor m’n zusje (haha ik koop alle chille aanbiedingen nu in tweevoud, telkens ook 1 voor een familielid voor sinterklaas :joy:)

1 like

Arte Gia. Gekocht in een kleinere winkel in Rotterdam waar ze allerlei dingen van veel ontwerpers verkopen, soort Swan Market.

Heb de grijze sjaal ook besteld, goede tip @broodjepindakaas

heb deze trui er ook bij gedaan

en oa dit had ik nog van de mango outlet

14 likes

Heb je een linkje?

bed komt van wehkamp, beddek van de ikea :grin:

Hij is van de tall collectie en ben zelf niet heel lang (1,68) maar vind hem zo juist mooi oversized vallen!

Poging twee om een wandelende vuilniszak te zijn die niet al te veel kraakt :stuck_out_tongue:

16 likes

9 likes

Ik dacht dat jij die bovenste al had? Of waren dat die zilveren of gouden? Iig lekker shinen :sunglasses:

1 like

Goede tip! Heb de groene besteld.

Geen idee wanneer ik het aan zou moeten doen, maar ik hou van capes. Ben nog steeds op zoek naar een crème kleurige van Ted Baker mocht iemand deze nog tegenkomen.

8 likes

Schermafbeelding 2020-11-27 om 10.40.02 Schermafbeelding 2020-11-27 om 10.40.32 Schermafbeelding 2020-11-27 om 10.40.42 Schermafbeelding 2020-11-27 om 10.40.53

Alle 4 van de H&M. Blazer van Wolmix, Twee shaping high waisted jeans en een coltrui. Lekker basic allemaal.

10 likes