Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Dit doet mij denken aan: https://www.reddit.com/r/TheCapeRevolution/ :smiley:

3 likes

Ik moet echt stoppen met kopen. Heb mij ook laten verleiden om de weekday sjaal te kopen. Wil alleen nog een nieuw iPhone kopen

&other stories (komt vandaag al binnen)

11 likes

:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil: ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik ze idd al eens gekocht had maar heb teruggestuurd omdat ik andere zag die ik leuker vond… en 2x 150 euro in een maand een beetje teveel van het goede was.

Thanks voor de tips! Ik ben ook gezwicht :sweat_smile: De donkergroene en de zwarte! Zat al een tijdje op zalando wollen sjaals te checken, dus blij hiermee!

1 like

Thanks voor de tip! Ik heb de grijze en donkergroene besteld😍

1 like

Thanks! Dat zijn de echte kortingen, besteld :grin:

1 like

Donkergroen en de beige/checked hier. Dat ik me ooit nog eens zou laten influencen door een broodje pindakaas

1 like

Haha ja ik weet nog dat er toen een aantal forummers waren die die glimmende hadden besteld waarvan ik jou onthouden had. Geen idee waarom :woman_shrugging: maar eigenlijk wel goed dat je ze terug gestuurd had dus, want nu een stuk goedkoper kunnen kopen. :sunglasses:

1 like

Mijn Black Friday aankopen!

4 likes

Bedankt! Dat is precies wat ik zoek, alleen met welke code krijg je gratis verzending want die rekent ie gewoon?

The Sting. Bestel ik echt nooit wat, maar hey voor 15 euro kon ik het niet laten. Ook een riem besteld, maar die kan ik niet meer vinden(?).

Monki. Hopelijk heerlijk wonen in deze jas.

13 likes

blouse van zalando. lekker bezig ikke

Die jas heb ik ook! Echt m’n lievelings. Heb hem vandaag weer voor het eerst aan gehad en het was echt heerlijk haha.

1 like

€113 ipv €210 betaald! Woehoe

17 likes

Oh nice! Valt ie een beetje op maat? Ik twijfelde tussen 2 maten en mijn ervaring bij Monki is dat het vaak mega groot valt, dus ik heb de kleinste genomen, maar ik wil er wel graag nog een dikke trui onder kunnen dragen :grimacing:

image

Black Friday aankopen gedaan.

11 likes

Sjeeeeef die witte sneakers in combi met de bomberjack van @Wonderland = :sunglasses:

1 like

Haha dankzij @broodjepindakaas is de weekday sjaal een nieuwe FF trend :sunglasses:

4 likes

Ik heb even voor je gekeken. Ik heb de jas in maat S en heb truien bijna altijd in maat M. Ik kan er gemakkelijk een dikke trui onder aan. Je zit wel goed met die maat die je gekozen hebt :wink:

1 like

Nu lekker spelen!

70 likes