Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Niet helemaal zelf gekocht, mijn vriend komt hier net mee thuis als verassing. Dank aan dit forum voor het idee <3

40 likes

Maar eerst eens afwachten of ik mijn kuiten daar in krijg :smile:

29 likes

Jaaa ik heb zo ook :smiling_face_with_three_hearts: ik ben er echt verliefd op (dooh, anders schaf ik ze niet aan)

1 like

De zwarte.

Doos met 12 stuks.

Laat die spieren maar komen :v:t2:

10 likes

Waar is deze van? Heel mooi

uiteindelijk meer korting op de lattenbodems dan het bed gekregen maar ach :joy:

36 likes

Verjaardags of kerstcadeautje voor mijn moeder
image
Twee vestjes

Twee t-shirts

Zo’n flared broek om te proberen, weet niet of mij zoiets staat haha

En als laatste
image

11 likes

Waaaaaaauw deze kleur!!!

1 like

Ikea!

Waarom bevat álles bij MyJewellerelelely glitters. Trui, vest daarom terug. Broek ook, die viel belachelijk lang.

1 like

Kunnen beter myglittery gaan heten ja.

16 likes

het gaat nog spannend worden of hij bij mijn kleed gaat staan en anders niemand die het gaat zien haha

En we gaan weer door…:money_with_wings::money_with_wings:

9 likes

Ik denk dat dat een vette combo is

Wel lastig om een dekbedovertrek te vinden misschien? Weet niet wat voor kleur er op je muren zit

1 like

Wie was het ook alweer van dat massagekussen? LOVE IT :heart_eyes:

1 like

Hugo Boss Bottled Infinite 200ml voor de boyfriend

Chanel Chance Eau Tendre 150ml voor mezelf

2x Sonos One SL speakers (via bijenkorfcadeaucard van de ING met 15% en dus maar 126 euro per boxje betaald, jeej!)

En deze monstertjes via de Kruidvat actie

Oh en ik heb ook die Black Friday surprisebox voor dames én eentje voor heren gekocht bij de Kruidvat. Was toch wel erg benieuwd welke parfums daar in zouden zitten…

Can’t wait tot het binnenkomt.

10 likes

wit! maar ik had er nog niet aan gedacht om matchende beddengoed te kopen dus daar ga ik :money_with_wings: maar denk dat er nog wel wat verschillende tinten (donker)groen bij kunnen (er gaat ook een ekte van gōgh’s amandel bloesem van de ikea aan de muur)

edit: net deze gekocht

nu ben ik klaar :redface:

7 likes

image

Morgen maar deels terug naar zwart en deels naar blauw

Screen Shot 2020-11-26 at 23.18.26

Afound winkel in Utrecht gaat sluiten en kon deze niet laten staan met 50% extra korting.

7 likes

Ik heb de hoekbank nu twee jaar en ik vind 'm net vreselijk zitten :cry: De ruimte tussen de zitkussens is te groot waardoor ik er steeds in wegzak en helemaal scheef kom te zitten. Mijn Ektorp was veel comfortabeler :frowning_face:

Is hij voor heel je rug chill (niet tegelijk, dat begrijp ik)?
Sinds thuiswerken heb ik namelijk last van mijn rug vanaf mijn onderrug tot aan mijn nek haha.

1 like