Niet helemaal zelf gekocht, mijn vriend komt hier net mee thuis als verassing. Dank aan dit forum voor het idee <3
Jaaa ik heb zo ook ik ben er echt verliefd op (dooh, anders schaf ik ze niet aan)
Waar is deze van? Heel mooi
Verjaardags of kerstcadeautje voor mijn moeder
Twee vestjes
Twee t-shirts
Zo’n flared broek om te proberen, weet niet of mij zoiets staat haha
En als laatste
Waaaaaaauw deze kleur!!!
Ikea!
Waarom bevat álles bij MyJewellerelelely glitters. Trui, vest daarom terug. Broek ook, die viel belachelijk lang.
Kunnen beter myglittery gaan heten ja.
het gaat nog spannend worden of hij bij mijn kleed gaat staan en anders niemand die het gaat zien haha
Ik denk dat dat een vette combo is
Wel lastig om een dekbedovertrek te vinden misschien? Weet niet wat voor kleur er op je muren zit
Wie was het ook alweer van dat massagekussen? LOVE IT
Hugo Boss Bottled Infinite 200ml voor de boyfriend
Chanel Chance Eau Tendre 150ml voor mezelf
2x Sonos One SL speakers (via bijenkorfcadeaucard van de ING met 15% en dus maar 126 euro per boxje betaald, jeej!)
En deze monstertjes via de Kruidvat actie
Oh en ik heb ook die Black Friday surprisebox voor dames én eentje voor heren gekocht bij de Kruidvat. Was toch wel erg benieuwd welke parfums daar in zouden zitten…
Can’t wait tot het binnenkomt.
wit! maar ik had er nog niet aan gedacht om matchende beddengoed te kopen dus daar ga ik maar denk dat er nog wel wat verschillende tinten (donker)groen bij kunnen (er gaat ook een ekte van gōgh’s amandel bloesem van de ikea aan de muur)
edit: net deze gekocht
nu ben ik klaar
Morgen maar deels terug naar zwart en deels naar blauw
Afound winkel in Utrecht gaat sluiten en kon deze niet laten staan met 50% extra korting.
Ik heb de hoekbank nu twee jaar en ik vind 'm net vreselijk zitten De ruimte tussen de zitkussens is te groot waardoor ik er steeds in wegzak en helemaal scheef kom te zitten. Mijn Ektorp was veel comfortabeler
Is hij voor heel je rug chill (niet tegelijk, dat begrijp ik)?
Sinds thuiswerken heb ik namelijk last van mijn rug vanaf mijn onderrug tot aan mijn nek haha.