Ah thanks Even checken dan, scheelt veel!!
Ja, daarom. Ons neefje wil al heel lang zo’n setje, maar we vinden het normaal veel te prijzig. Nu was het leuk
Alles voor het winter/najaar seizoen, en moest nieuwe hardloopschoenen (elke 3 maanden ongeveer want dan zit er weer 800km op), groot deel is verjaardagscadeau, yay:
(met wind-dichte flip-over, super chille handschoenen)
Dit spel is zo leuk!
Jij rent ongeveer 250 kilometer hard per maand? ik ben serieus onder de indruk. Echt heel knap haha.
Mijn hardloop ambities bestaan tot nu toe uit 3 kilometer per week hardlopen
Er is een reden dat het is afgeprijsd
Ik ben bang dat ik de laatste heb? Ik zie hem nu alleen voor 173 euro terwijl de aanbieding nog 4 dagen zou zijn…
Bij mij was het eerder afgelopen voor 2 van mijne (oké, bij 1 mijn eigen schuld)
Nog een biab van thegelbottle… vorige bestelling is kwijtgeraakt bij postnl en ik wil echt dit weekend mijn nagels kunnen doen
Noo, wat stom dat die is kwijtgeraakt. Was al stiekem aan het wachten op een foto van je nagels in het show je nagels topic met je nieuwe lakje haha.
Ja echt vervelend! Zal wel terecht komen maar moet eerst een onderzoek worden gestart
Deze heb ik ook, hele chille bank! Als er bezoek is, is er vaak strijd wie er op de bank mag zitten