Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ah thanks :slight_smile: Even checken dan, scheelt veel!!

1 like

Ja, daarom. Ons neefje wil al heel lang zo’n setje, maar we vinden het normaal veel te prijzig. Nu was het leuk :joy:

1 like

Alles voor het winter/najaar seizoen, en moest nieuwe hardloopschoenen (elke 3 maanden ongeveer want dan zit er weer 800km op), groot deel is verjaardagscadeau, yay:

(met wind-dichte flip-over, super chille handschoenen)

2L waterzak voor in mijn rugzak (de 50km komt eraan)

Terrex longsleeve met rits

Salomon tights

Hoka’s

20 likes

Tien dagen in quarantaine dus vond dit wel toepasselijk om het weekend mee door te komen

24 likes

Dit spel is zo leuk!

1 like

Jij rent ongeveer 250 kilometer hard per maand? :open_mouth: ik ben serieus onder de indruk. Echt heel knap haha.

Mijn hardloop ambities bestaan tot nu toe uit 3 kilometer per week hardlopen :grimacing:

5 likes

9 likes

Ontbijtbordjes, Bijenkorf

35 likes

Er is een reden dat het is afgeprijsd :wink:

5 likes

Via Amazon voor €86,95…
Totaal niet nodig maar enfin.

9 likes

Ik ben bang dat ik de laatste heb? Ik zie hem nu alleen voor 173 euro terwijl de aanbieding nog 4 dagen zou zijn…

Bij mij was het eerder afgelopen voor 2 van mijne (oké, bij 1 mijn eigen schuld)

De sneakers gisteren gekocht voor 39euro ipv 134 :scream:

13 likes

Nog een biab van thegelbottle… vorige bestelling is kwijtgeraakt bij postnl en ik wil echt dit weekend mijn nagels kunnen doen

8 likes

Noo, wat stom dat die is kwijtgeraakt. Was al stiekem aan het wachten op een foto van je nagels in het show je nagels topic met je nieuwe lakje haha.

2 likes

(Short, niet trui)

7 likes

Ja echt vervelend! Zal wel terecht komen maar moet eerst een onderzoek worden gestart :cry:

1 like

5 likes

Deze heb ik ook, hele chille bank! Als er bezoek is, is er vaak strijd wie er op de bank mag zitten :rofl:

1 like

Mijn allerrrrrrlaatste Black Friday-aankoop. Echt waar.

Ugg Noe Boots. Weet niet meer bij wie ik ze hier heb gezien, maar krijg ze sindsdien niet uit mijn hoofd haha.

31 likes