Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Weet jij of die olie net zo fijn is als die self tan drops?

Teddy coat -50%

Gisou -20%. Nog steeds overpriced maar m’n haar wordt er zo heerlijk zacht en mooi glanzend van

10 likes

Ja heb er twee kunnen kopen in mijn maat van 69,00 maar dat zou in principe altijd kunnen :joy: met die sectie

2 likes

Rugzak van Pinqponq, omdat ik nu ik thuis werk veel afwissel tussen werken in mijn eigen huis en bij mijn vriend. Hier passen dan mijn werkspullen in en nog wat extra dingen. Nu heb ik meestal twee tassen en dat vind ik onhandig.

6 likes

6 likes

Ik ben benieuwd wat je van dat laatste boek vindt!

Heb deze olie nog nooit gebruikt, alleen die drops. Maar het lijkt me best fijn omdat je het niet hoeft te mengen met bodylotion oid

Ben benieuwd of ik stofzuigen hierdoor leuker ga vinden

6 likes

Kregen van de gemeente een waardebon van 70 euro voor energiebesparende producten. Dus super saai, maar wel nog wat op mijn lijstje stond om ooit aan te schaffen en te vervangen:

energie

Ook tijd om nog een saai iets te laten zien. was tijd voor nieuwe handdoeken. Slipstrip hadden we ook nog nodig voor twee kleine kleedjes. en de bakjes zijn echt super handig.

5 likes

Pay day.

9 likes

Zijn inderdaad van de Hema!

1 like

20 likes

Wat een leuke dingen allemaal! Waar heb je het jurkje en de truien vandaan?

1 like

De rode is van h&m en de groene van object via zalando. Even kijken welke het leukst staat voor de feestdagen

19 likes

Dankjewel, het jurkje is van het merk ambika. De blauwe trui van ichi en de groenige trui van ambika. Ik heb het gekocht bij een winkeltje in Staphorst

1 like

Aangezien hij nu met 50% korting was in de Ajax shop, hebben we hem maar alvast besteld voor de verjaardag van ons neefje volgende maand.

(Als m’n vader zou weten dat ik dit gekocht heb, word ik onterfd :joy: )

13 likes

10 likes

Eigenlijk 1 en 2 maten te groten. Maar lukt meestal wel bij lululemon

5 likes

Al eerder besteld? Ik zie 'm nu niet met korting :frowning:

Oh nee, had ik er misschien bij moeten zeggen sorry! M’n vriend kreeg (denk via supportersvereniging) een persoonlijke code in z’n mail voor 50% korting en gratis verzending.

Edit: was via de nieuwsbrief