Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Dit bed vandaag gekocht. En ze hadden in de showroom zo’n wiel waar je aan kon draaien voor black friday. Mijn magische draaitalent heeft ons een gratis luxe dekbedovertrekset opgeleverd :joy:.

70 likes

Waarom heb jij wel al BF korting?
Ik heb 20 min geleden wat besteld en had nog geen korting

Oh wat raar? Ik moest de korting wel aanklikken bij de member rewards. Misschien daarom?

Yep je moet het aanzetten.

Ik ben ook member. :triumph::triumph::triumph:

( ik had ook gewoon kunnen wachten tot morgen natuurlijk)

Gutverdumme

Aaah wat stom! Kan je m niet annuleren en opnieuw bestellen met de korting? 20 procent is best veel.

Ben jij plus member?
Want als ik kijk zie ik niks staan bij mijn rewards

En ik kan ook mijn bestelling niet annuleren, weet iemand hoe dat moet?

Blijkbaar. Dat staat er wel ja. Begin dit jaar voor het hele gezin kleding gekocht, dus daarom misschien?

Staat inderdaad ook in de actie dat het voor plus members is, maar wat daar de voorwaarden voor zijn weet ik niet

1 like

Heb je het geprobeerd in te voegen bij mijn aanbiedingen en kortingen? Dat staat onder kortingscode (met het invulveld)

Ik krijg dan dit:

Maar is dus wel voor members.

De laatste keer kreeg ik die optie niet en toen heb ik erachteraan gemaild. Toen kreeg ik een credit nota!

Dan is dat de rede. Helaas pindakaas haha

Ik had dus besloten om eens Nike Air Max aan te schaffen, omdat ik ook wel zin heb om eens op wolkjes te lopen. En Vinted is m’n nieuwe avondbesteding. Beiden 20€ per paar :+1:t2:.

24 likes

Why am I like this?!?!?! @pastelzwart na je tag toch nog eens gekeken vanavond XD

5 likes

Die bovenste vind ik echt een fantastische cw!
Ik zie in deze aankopen een verband met je poll over 90’s laatst haha

1 like

Vind de sale erg teleurstellend bij lulu :sob::sob: ben al de hele week aan het kijken

7 likes

Zit er al een tijdje op te azen en nu kunnen kopen met een mooie korting! :yum:

10 likes

Ja is niet echt anders dan normaal? Met hun ‘we made too much’

Ze zitten in een Hema doos… of was het een inside joke?

1 like