Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Black friday korting bij Kiels. Kreeg er ook nog 7 mini’s bij.

afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

11 likes

image

en 16 rollen wc papier 🥸

12 likes

12 likes

Waar vandaan? Love alle glitter

1 like

https://fashiongoals.nl/collections/party-collectie/products/jumpsuit-meggy-zilver?variant=33284375183459 Deze! Denk dat de kwaliteit wel een beetje crappy is, maar ach.

met donkerblauwe glitters

deze maar dan in het zwart

Mango outlet, alles aan meer dan 70% korting :heart_eyes:

21 likes

Oeh waar komen deze schoenen vandaan?

het zijn de puma cruise riders! ik heb ze besteld via snipes(.nl) omdat je daar 25% korting kreeg en nergens anders omdat ze net nieuw zijn, zelfs bij de puma site niet :sob:

1 like

Dankje! Ik had de hoop op de 70% van Zalando ofzo :wink:

hah nee, helaas niet! heb overal gekeken en behalve een andere aanbieding van 20% valt ie overal erbuiten maar volgend jaar… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Zo mooi :heart_eyes:

Mag hem van mezelf niet halen omdat ik de normale al heb helaas…

Wil deze al lang een keer proberen maar vond het altijd te duur. Kleur op de gok dus ben benieuwd :crossed_fingers:

2 likes

Ik heb de paperback versies van de serie (wel deze covers) en ik heb het goedgepraat voor mezelf haha. Ik denk dat ik mijn oude set als extra cadeautje aan mijn zus voor de kerst geef. :smile: Het merendeel is hardcover in mijn kast en vind dit echt een goede YA serie, dus heb het er wel voor over!

Mango Outlet

Rok

Rok

Wehkamp

Vero Moda

Uiteraard mag ik maar 1 jas houden😁

10 likes

Ik had me een paar dagen ingehouden maar nu ben ik ook gezwicht :woman_shrugging:t2:

Vinted voor 2 euro

Zalando

My Jewellerererery

18 likes

Wat een prachtige tas :heart:

Jaaa die heb ik paar weken geleden gekocht dus al wel binnen maar hij is ook zooo fijn met binnenin nog allemaal vakjes :heart_eyes:

Ja ik had zalando al open maar heb helemaal geen rugtas nodig :upside_down_face: is hij niet heel stijf?

Nee vind ik niet! En ze hebben ook nog andere hele mooie kleurencombi’s

Tuurlijk! Het is deze jumpsuit (even het linkje van mijn eerdere post gedeeld)

Ze hebben trouwens een code voor gratis verzending. Ik dacht gewoon GRATISVERZENDING.

1 like