Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Black Friday huisvrouw editie

En deze maar eens uitproberen met 20% korting

12 likes

5 likes

44 likes

Bij Bijenkorf:
Likeurglazen, melkhouder en sokken voor kerstcadeaus en rokje voor mezelf

En alvast voor mijn nog niet bestaande Spooky Town voor Halloween volgend jaar, de haunted windmill van Lemax, met korting! :nerd_face:

12 likes

10 kaarsen bij de Hema met 20% korting

3 likes

Het is gejinxt door het hier te plaatsen denk ik :joy: kreeg bericht van verkoper dat ze de maten verkeerd (en 1 maat groter is niet zo’n ramp maar dit was 3 maten groter en dan zwabbert de stof te veel met lopen en dat is irritant was toen al een no-go) had en gewoon al aantal verkocht/verzonden maar niet aan mij. Dus hele aankoop geannuleerd. Tot zover mijn vinted aankopen (verkopen gaat beter gelukkig).

Van America Today

12 likes

NU AL ZIN IN LEKKERE KOFFIE THUIS YES

21 likes

Leuke mand voor dekens van de Action.

Nieuwe stoel voor computeren (die nog best lekker zit).

Langzaam begint het wel wat te worden hier hahaha.

9 likes

Wow super vet!

1 like

Een verlaat bday en alvast kerstcadeau, want moest sparen. Gister is m’n oude MacBook na 9!!! jaar dienstverlening overleden, net toen ik een sollicitatie wilde versturen.

En toevallig was er een leuke aanbieding en kreeg ik nog wat terug voor de oude.

MacBook Air 13 inch, space grey😍

53 likes

Ik ken echt zoveel mensen waarvan de macbook na 9 jaar stopte met werken. (Bij mij ook.) Alsof dat de maximale leeftijd is voor Apple-laptops. :upside_down_face:

2 likes

Tatta’s be like wel alles met korting gekocht natuurlijk

16 likes

19 likes

Waar heb je byredo met korting gekocht?

Bij parfuma

1 like

Ja echt van joe nu is ‘t tijd om weer veel geld te gaan spenderen.

1 like

Ik bedenk me elke dag weer iets nieuws en bestel dat dan. Echt niet milieubewust van me… :-1:

Voor dochter. Ze kijkt altijd fimpjes dat mensen dit doen en ze probeert het na te doen met haar eten en 2 lepels :roll_eyes:

15 likes

nooit genoeg panterprint

19 likes

Was maar 50 euro op de site van Vans!

Geen idee hoe te combineren, maar dat is een zorg voor later haha

1 like