Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Ohja, daar had ik nog niet over nagedacht :joy:

En @kleinmaargroot ik stuurde een screenshot en ik kreeg JAJAJAJAJA MAAT 42. Dus toen heb ik ze maar gekocht :joy:

1 like

Hahahaha wauw hij is committed :joy:

2 likes

Fanboy hahahaha :joy:

1 like

Ik weet niet wat de normale is. Ik wil graag een grote sjaal, dus ik heb de grote van 70 cm!

1 like

Foto even van het internet geplukt. Deze doe ik echt nooit meer af, hoe heerlijk is het om iedereen zn mond te zien bewegen maar gewoon 0 te horen. Zelfs met korting een klein fortuin voor me dus het voelt alsof ik rondloop met een geldzak op mijn hoofd maar het is het waard :heart:

20 likes

Nee Unisa via hun eigen site!

1 like

Geen idee wat de normale is. Ik heb de 45 cm genomen. Hoop dat die groot genoeg is :crossed_fingers:t5:

1 like

Je vraagt het niet aan mij, maar ik heb er laatst ook 1 besteld. Om de maat te bepalen heb ik de meest chille sjaal die ik al had opgemeten en toen besloten voor de 70 te gaan. Ik ben heel blij met die keuze

3 likes

Alles van de mango outlet. Could not resist…

13 likes

70 is de normale! 45 is best wel heel erg smal, beetje zo’n “mannensjaal”.

2 likes

Jas en broek

4 likes

WINTER_JASMINE_HAND_CREAM_1_INCHRPS044 WINTER_JASMINE_SHOWER_GEL_1_INCHRPS037 WARM_VANILLA_SHOWER_GEL_1_INCHRPS057 FESTIVE_BERRY_HAND_CREAM_1_INCHRPS084 WARM_VANILLA_HAND_CREAM_1_INCHRPS064 FESTIVE_BERRY_SHOWER_GEL_250ML_1_INCHRPS077 VANILLA_PUMPKIN_HAND_CREAM_30ML_1_INLASPS073 VANILLA_PUMPKIN_SHOWER_GEL_1_250ML_INRODPS719 WINTER_JASMINE_FRAGRANCE_MIST_1_INCHRPS052

Nu ben ik arm :pensive:

19 likes

image
image

15 likes

TS4_EP10_Snowy_Escape_Cover

Loon is binnen en geld moet rollen natuurlijk. via Cdkeys.

20 likes

Waar is die broek van? :grinning:

Asos :slight_smile:

1 like

Kan me niet schelen of we alleen thuis zitten of niet, ik ga gewoon glitterend de feestdagen door met deze outfit:

image

51 likes

Hoe heb je zo lang zonder kunnen volhouden?

1 like

Deze leuke oorbellen, geinfluenced door Victoria Kob.lenco

25 likes

Bugs. :joy:

Plus ik vind de prijs bij cdkeys aantrekkelijker. Ik wil principe geen volle prijzen meer betalen maar wel spelen. :joy: Ga dan niet wachten tot ze een keer sale hebben.

2 likes