In de kringloop zie ik die ook weleens! (en mijn ouders hebben ze haha)
Heb je misschien een linkje van het vloerkleed? Ik wil m ook!
Als 'ie zo binnen is ga ik hem gelijk lakken, post het wel ff in het ‘Show je nagels’-topic
Zat er al weken over te twijfelen en nu heb ik hem en denk ik ja … en nu? Wat moet ik precies met dit ding behalve stappen tellen? Lol
Heb je de app? Je kunt ook je slaap, activiteit etc zien. Je kunt ook uitdagingen doen met andere
Is dit zo’n noise canceller?
Ik ben al lang op zoek naar een goede maar twijfel want duur. Ben wel bereid er veel geld voor neer te leggen maar dan wil ik wel dat het goed werkt. Heb je misschien een link? En hoe heb je voor deze gekozen?
Ik heb nu bijna een half jaar een Sony WH-1000XM3 en ben er echt super blij mee. Hiervoor had ik meerdere Marshall koptelefoons maar die bleven maar kapot gaan dus wilde echt iets anders. Omdat we zoveel thuis zijn werd ik ook een beetje gek van alle geluiden thuis en daardoor besloten voor een noise cancelling koptelefoon te gaan. In deze prijsklasse zat ik ook te twijfelen tussen die van Bose en die ik nu heb. Volgens mij beiden (als is er nu geloof ik ook een nieuwe uit) in deze prijsklasse het beste maar voor zover ik het mij kon herinneren vond ik de vormgeving van Sony net wat mooier. Lager moet je volgens mij niet gaan zitten als je een beetje degelijke NC koptelefoon wilt. Zelf heb ik veel reviews online gelezen en gekeken wat ik precies in een koptelefoon zoek en video’s op YouTube gekeken. In het begin ervaarde ik wat denkbeeldige druk op mijn oren omdat omgevingsgeluid ineens wegviel maar dat ging bij mij na een tijdje over. Zeker een aanrader.
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Die Sony ziet er mooi uit idd. Ben vooral bang voor die druk op mn oren idd. Dat doet met de JBL die ik nu heb na een uur toch echt wel pijn. Maar daar heb je geen last (meer) van?
Ik heb dezelfde en sluit me volledig aan bij @Vaski! Heb me destijds ook goed georiënteerd en ben nu, na 3 jaar, nog elke dag blij met dat ding. Draag 'm ook regelmatig lang achter elkaar (langer dan 4 uur) en dan is geen enkel probleem, kussens zijn heel zacht en je kunt de band verstellen.
Nee ik bedoelde de druk op je oren alsof je in een vliegtuig zit en het voelt alsof je oren ineens dicht gaan en je moet slikken. Dat blijkt iets te zijn bij NC omdat het omgevingsgeluid ineens wegvalt. Maar dat trok dus na een paar weken bij en ging helemaal weg, niet iedereen heeft er last van. De koptelefoon zelf ik heb op vrije dagen gerust uren achter elkaar op zonder dat ik het zat word. Kussentjes zijn super zacht en de band kan je goed verstellen.
Ja ik heb de app gelijk gedownload!
Ben wel benieuwd naar m’n slaap. En benieuwd of dit ding me gaat motiveren om meer te bewegen. Die challenges klinken ook wel leuk lets see haha
Ik heb er helaas wel last van met de Sony. Ik kan hem niet langer dan een half uur op, dus ik zou ‘m niet aanraden als je snel last hebt.
Mijn vriend heeft deze al en is daar echt heel blij mee, vandaar dat de keuze makkelijk was. De noise cancelling van Bose is onovertroffen iig. En hij zit gewoon fantastisch. Dat vond ik ook belangrijk. Hij valt goed over mijn oren en voelt zacht aan. Tot nu toe geen last van druk op mijn oren ook van de NC.
Deze had ik laatst in de stad geroken maar toen had ik geen tijd meer en ik dacht die haal ik wel in mn dorp. Nou toen hadden ze hem natuurlijk niet in mijn kruidvat… dus net was ik in een random dorp en nu heb ik eindelijk mn bananen snoepjes douchegel
Het voordeel van getrouwd zijn, zijn geld is mijn geld, of in dit geval zijn vakantie uren zijn mijn vakantie uren (fietsplan)
Ga echt echt het in het echt uitproberen. De meningen zijn zo 50/50. Zo zegt @KipTokTok dat de NC van Bose het beste was, maar ik vond die van Sony duizend keer beter, net als het geluid. Echt. Test het in het echt rustig uit, want het is zo persoonlijk en altijd een strijd tussen Bose en Sony.