Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Happy birthday to me!

37 likes

Gefeliciteerd! En wat een beauty :smile:

1 like

Ik zou ook echt gaan passen in een winkel. Al mijn collegas zaten alleen maar een Sony koptelefoon aan te prijzen dat ik dacht “oké dat wordt m”, maar vond hem zooo niet fijn zitten.

Mijn vriend heeft dan weer de bose van hierboven maar vond die zelf toch minder fijn ook dan de bose 700. En serieus, achteraf gezien ben ik zooo blij dat ik ben gaan passen en dit niet online gekocht heb. Overigens ook heel blij met de 10 verschillende nc niveaus van de bose 700, die de quiet comfort niet heeft, en vind de manier van bedienen fijner bij de bose 700. Dus zou het echt uit gaan proberen want het is echt zo verschillend per persoons.

2 likes

Wauw wat een mooie fiets :heart_eyes:

1 like

Mijn French press was stuk, en liep tegen deze aan bij TK Maxx. Normaal 89 euro en nu 25 euro betaald. Ze hadden trouwens meer modellen voor weinig.

Deze afzichtelijke kattenkoektrommel met ‘British Biscuits van Grandma Wild’ moest ook mee.

41 likes

Die koektrommel😍

3 likes

Uit de Zalando Cybersale met 70% korting van Clarks :slight_smile:

18 likes

Die koektrommel zou ik zeker niet afzichtelijk noemen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

ik wil zo graag een tk maxx in mijn stad :sob:

3 likes

Ik ook… en dan zal je zien dat de tk maxx die dan bij mij is alleen echt zooi verkoopt en het geen zin heeft.
Ik wil ook yankee candles en french presses en dure gezichtscreme en alles wat ik niet nodig heb maar wel wil voor goedkoop kopen :frowning:

(Ik heb echt koopdrang de laatste tijd…maar ik wil geld sparen en geen troep kopen)

5 likes

Ik mis een TK Maxx in Utje. Nu de Hudson Bay leeg staat kunnen ze toch wel twee verdiepingen vullen met TK maxx. :face_with_hand_over_mouth:

7 likes

dit vind ik ook van onze hudsons bay hier, maar ik ben zo bang dat er een primark in komt :sob:

1 like

Uitproberen en vergelijken inderdaad!
Ik heb er 1 van JBL. Die van Sony en Bose zaten beide niet lekker op mijn oren en/of ik kreeg er zo’n soort vliegtuigoor van. Alsof je hoog in de bergen zit en je oor dicht gaat. Die van JBL zit bij mij fijner en daarbij heb ik dat gevoel van druk niet. De prijs is best een stuk lager, misschien is de demping daardoor ook net wat minder. Voor mij werkt het voldoende, muziek en telefoon klinken goed.

1 like

Sorry voor het off topic gaan maar waren er hier geen meiden die onlangs met korting een iPad hadden gekocht? Op welke site was dit ook alweer?

Oeh bij welke TK Maxx was dit?

Rotterdam centrum!

1 like

Volgens mij was dat via Amazon. Toch @SoonSoonThings en @anon42392789?

Ik heb de mijne niet met korting gekocht. @SoonSoonThings volgens mij wel.

Ah sorry, dat dacht ik.

@pastelzwart yes that’s me. Was via Amazon, was iets van 50 euro korting en de Apple pencil had toen ook korting. Heb denk ik totaal 80€ bespaart. Toch weer 80€ 🤷 het is heel erg in de gaten houden bij Amazon. Die passen iedere dag de prijs aan. De dag nadat ik besteld had was de prijs weer ‘normaal’ voor Amazon doen.

1 like