Show je laatste aankopen #6 (Deel 1)

Hoe warm is deze jas?

ehmmm ik vind het wel echt een warme herfstjas, vind hem voor vandaag bijvoorbeeld al te warm.

@Alchemy ja, bij zalando was ie wel iets goedkoper dan op de free people site, maar ik zou hem wel in meer kleuren willen als ie niet zo duur was. die groene is ook mooi zeg!

2 likes

Lekker degelijke aankopen.
PI_637176318584191531_detail

13 likes

Deze van man gehad, hardloopzonnebril, benieuwd wel:

8 likes

Fancy, zo’n zwarte trommel

Maar… wat moet hij er anders mee doen?

20 likes

Ik wilde het liefst een volledig zwarte wasmachine en droger. Maar dat kreeg ik er echt niet door bij mijn vriend :joy:.

1 like

Wij knippen vlees ermee haha…

Samenvatting

2 likes

Pizza knippen? :grin:

2 likes

Precies zoals @CrokyBolognese en @Lort zeggen, eten mee knippen, vooral pizza. Als hij een verpakking open wilt knippen pakt hij maar een gewone schaar, of nu de nieuwe keukenschaar. Vind het zo zonde dat hij anders zo snel bot wordt.

2 likes

Ugh ja ik heb een hekel aan kip snijden, dus ik knip het altijd haha. Gaat veel sneller.

(Moet er ook wel bij zeggen dat ik geen fatsoenlijke messen heb en ik bijna alles qua snijwerk met mijn aardappelschilmesje van Ikea doe. :joy:)

5 likes

afbeelding afbeelding

10 likes

Dat schelpen bestek is echt heel leuk! Welk insta winkeltje is dit ?

Onze Dolce Gusto is het aan het begeven, dus we gaan overstappen naar deze:

image

Bij Amazon gekocht

16 likes

Het zou pas echt erg zijn als je dit had gekocht terwijl je geen baby of kat had

34 likes

Mooie kleuren! Die eerste wil ik denk ik ook bestellen.

Ik dacht bij dat eerste gele apparaat echt even: wat voor een aparte gieter is dat?
Maar toen zag ik de babyflesjes en kwam het binnen dat het een tietenmelker is :joy: :cry:

3 likes

Hahaha hoe random zou dat zijn?
Schaaaaat waarom heb je baby meuk gekocht?
Ja gewoon :woman_shrugging:t3:

8 likes

'Lieverd, vond je dit echt nodig?"
“Ja, want jij moest zo nodig upgraden van een studio naar een tweeondereenkapwoning. We moeten het toch ergens mee vullen?”
“Hmmmm :shushing_face:

5 likes

Tip: mijn moeder heeft precies deze gebaksvorkjes/lepeltjes eens op marktplaats gevonden!

2 likes