trut
Ze is zowat actiever hier op het forum aanwezig dan bepaalde mensen die wel een account hebben.
Heb je misschien een linkje? Ik vind m niet
Ze hebben ook een VW busje als huisje.
En een knuffel voor de hond van mijn ouders, hij heeft al een flinke verzameling maar ik kan het niet laten om af en toe iets voor hem mee te nemen. Hij is zó gek op knuffels en loopt er enorm trots mee rond.
Ik heb weer een nieuwe verslaving, het kopen van pennen. Krijg het natuurlijk nooit van mijn leven op, gelukkig is het niet zo een dure hobby. En er zijn alweer 10 andere onderweg, waarom ben ik zo?
Elke keer ben ik jaloers op haar haar
Je bent de eerste die het hoort! Er is een kans dat ie te kort gaat zijn voor me😶
Onze hond is ook altijd zó blij met een nieuw speeltje. Dan gaat hij helemaal rondjes ermee door het huis rennen. En als ik thuis kom, probeert hij alle speeltjes tegelijk in z’n bek te stoppen om me te begroeten
Hoe duur is deze kaars? Op de site is die niet meer leverbaar en staat er dus ook geen prijs bij
De Sting! (merk is Seven Sisters)
15,99!
Voel me nu een echte volwassen huisvrouw. Bij onze supermarkt kon je punten inwisselen voor korting dus maar wat meegenomen. Mijn man gebruikt altijd mijn dure keukenschaar voor het openknippen van dingen, dus kan hij voortaan deze gebruiken.
#freedepipo
#vriendenpeople
Ohhh die is zo mooi, sunbeamsjess heeft deze in het jadegroen (weet niet of je haar volgt) zo leuk maar duur volgens mij