Show je laatste aankopen #5

Ongevraagde tips: Duiven zelf, het centrum is niet veel aan, (wel een fijne action ) , Westervoort heeft een leuke kringloop mocht je dat leuk vinden! 2switch is dat. Arnhem centrum is zelf ook best leuk! (Al zie ik dat niet meer omdat het mijn place to be is)

2 likes

Iemand tips voor fijne Skinnyjeans? Ik koop allemaal miskopen die super snel stuk gaan.

1 like

Topshop Joni

2 likes

Ik was altijd fan van Cheap Monday voordat het merk stopte maar nu ben gek op deze van levi’s

Alleen heb ik deze juist een maatje kleiner gekocht dan wat ik normaal doe, terwijl Zalando iets anders adviseert.

1 like

Topshop Jamie

2 likes

23 likes

Geinfluenced door hier haha

26 likes

Levis mile high vind ik ook heel fijn!

Topshop jamie (alleen als ze die van dikke stof hebben, heb het idee dat die nieuwe veel dunnere stof hebben, die zijn waardeloos)
Levi’s mile high maar niet als je zwart wil want na 1X wassen is hij al vaag en de katoen is zo geweven dat je alle stof er goed op ziet en de stof vind ik ook best wel dun

Ik ben fan van de skinny jeans van zware katoen van everlane maar daar betaal je veel invoerkosten en btw

1 like

Die jurk :smiling_face_with_three_hearts:

Wij gaan over een paar weken ook naar een van der Valk! Zoveel zin in :heart_eyes:

1 like

Ik hoop zo dat hij leuk staat, heb er vannacht zelfs over gedroomd :rofl:

Oeh! Wil je me laten weten of die hotdogs lekker zijn?

En nu verhuis ik naar het desbetreffende topic :upside_down_face:

20 likes

En love it

10 likes

Ja ik vond hem heel erg lekker! Ik eet al langer geen vlees dan wel, dus ik weet niet of het enigszins vergelijkbaar is met de echte (sowieso heeft het voor m’n gevoel niet echt een worstsmaak). Maar de combinatie van de saus en het broodje was al helemaal top.

Mango en dan het Noa-model, bestaat in verschillende kleuren en is high-waisted. Veel stretch dus zit comfortabel. Ik heb er 1 in het zwart die na 2 jaar nog mooi zwart is (draag hem het hele jaar door minstens 1x/week, in de wintermaanden vaker dan dat). Nu na 2 jaar is hij door de stretch wel aan het uitlubberen.
Hij zit niet superstrak rond de enkels maar verder blijft dit mijn favo skinny.

1 like

@Crystalfire duiven zelfs is niet zo idd.
Wel grote intratuin en als je van interieur houdt: er zit een loods 5 en woondock.

In Arnhem is er wel veel te doen.

Posbank wandelen, burgers zoo, openluchtmuseum, watermuseum en oorlogsmuseum.

Of gewoon lekker winkelen.

2 likes

Een nieuw bed. Omdat ik door mijn oude heen ben gezakt en dit keer was het einde bed :sob:

En verder nog maar wat anders spul gekocht waar ik al een tijd over twijfelde, zoals de rolkar. Heb er al eentje en wil er graag nog 1 als nachtkastje. :slight_smile:

29 likes

DE BESTELLING IS GEANNULEERD. Dat terwijl ik vanmiddag lekker zat op te scheppen bij vriendinnen over deze goeie deal :joy: @VickyViolence

Het is een teken. Ik moet het “ sinds Corona niet fashionshoppen” voortzetten denk ik