Show je laatste aankopen #5

@Xigua ik heb vandaag mn bestelling van ellemillashop binnen gekregen en ik heb er niet heel veel verstand van maar ik vind de kwaliteit helemaal prima! Gewoon vergelijkbaar met andere kleding van vergelijkbare prijzen die ik bij H&M, Zara, Guts, etc. koop en zeker geen dunne flubberstofjes ofzo.

Oh en op de factuur stond idd ‘hi lieverd’ en er zat hartjesconfetti in de doos maar ik ben blij met mn kleren en had nog even contact met de klantenservice die me heel snel en goed hielpen dus daardoor kan ik wel dealen met dat zoetsappige haha

2 likes

Heel veel kleren weggebracht dus er was weer plek voor wat nieuws :clown_face:

Allebei van Ganni

15 likes

Thx voor de review haha, had wel eens een leuke trui gezien maar twijfelde toch want ja weer gedoe met terugsturen enzo als het troep zou zijn

1 like

Meh uitverkocht

1 like

Ja ik ook! Maar kreeg dat bericht pas ‘n dag of 4 na mijn bestelling

1 like

14 likes

Ik heb kleine oren en na een tijdje gaat het pijn doen bij mij, bij normale oortjes heb ik dat nooit. Dus ligt aan je oren haha.

Nou, alles gaat weer terug. De jas is wel leuk, maar maar 1 knoop en de wol kriebelt me. De rest was allemaal een andere kleur dan op de website stond, en zat me ook niet zo mooi. Mehhh.

:sob::sob::sob:

Ik laat je weten als mijn bestelling er is!

1 like

ik heb een half jaar NIET meer geshopt ook niet online en door jou ben ik gisteren (voor het eerst) beïnvloed om te shoppen. ik heb die Reeboks ook voor die goede deal gekocht! ik heb zelfs hyena 10% extra korting ontvangen (een zogenaamde welkomskorting) dus nu maar 43 euro betaald inclusief verzending, lol

dit zal mijn eerste aankoop zijn na een half jaar, met aandenken aan het forum en jou hahaha

4 likes

51-yqviPp-L.SY418_BO1,204,203,200
Ik zei toch dat ik 'm zou kopen :stuck_out_tongue:
Ik hou echt van Disney boeken

7 likes

2 nachten in een van der Valk whirlpool kamer (incl. ontbijt en gebruik van wellness en zwembad)
Dit willen we al zo lang, eindelijk geboekt net :hugs: Nog 3,5e week wachten

31 likes

Mijn eerste fleece aankoop, god bless :pray:t3: Vanaf nu leef ik het comfortabele leven

19 likes

Waaarrr?? :heart_eyes:

De site van Vans! Maar je moet het echt in de gaten houden want er waren elke keer alleen maar hele kleine of hele grote maten. Toevallig één keer mijn maat en meteen besteld haha

Deze zag ik ook staan in een winkeltje, maar ik begreep niet zo goed wat het is. Moet je het zo drinken of is het eens soort siroop?

@Vivre ik weet niet welke dit is, maar vd valk den haag/nootdorp heeft ook zoiets. Wellness, zwembad en echt pasgeleden vernieuwde kamers!

2 likes

In Duiven! Ben daar nog nooit geweest en ook niet in Arnhem, leek me leuk om eens heen te gaan. We hebben geboekt via de Van Der Valk Exclusief website (er waren echt meerdere van der valk websites, heel vreemd) en de prijs vond ik ook nog eens erg meevallen

3 likes

image

6 likes

T is wel een beetje het idee van siroop, je kunt er cocktails mee maken of het in bruiswater doen. Of juist in heet water. Zou het niet los drinken denk ik, volgens mij brandt het dan te erg haha

1 like