Aaah zo sneu Succes met het niet-shoppen, zo comfy zijn de schoenen toch niet!!!1
Thanks! Ik ben ook al een hele poos vega en vind vlees vies. Dus dit klinkt top!
lig je lekker?
Je hebt door dat er weerspiegeling in de tv zit ?
En @Banananana hahaha ja had ik door, maar met kleren aan, onherkenbaar en incl kind ertussen kon het wel toch
Hahaha zo toevallig, exact dezelfde kamer! Is het bad een beetje chill? Veel plezier!
Haha ja wij pasten er met z’n drieën in en de douche is ook heel groot. Ik weet natuurlijk niet wanneer je gaat, maar ik vind dat ze hele fijne maatregelen hebben ivm corona en het personeel is heel aardig en netjes!
@SpeedOfSound
Huilen, die jurk was echt maat tent (terwijl heb altijd L).
De jas en schoenen zijn wel echt te gek
Ohhh ik wil ook al zolang eentje! Misschien koop ik hem wel voor ons nieuwe huis Goed om te horen dat ie lekker zit. Zo ziet ie er ook uit.
Wat is het merk van die witte schoenen? Vind ze erg mooi
Ahh, jammer!
Vind je het bij de jas niet jammer dat er maar 1 knoop op zit? Omdat het wol is, wilde ik hem aan als tussen/winter jas maar als ie zo open is aan de voorkant heeft dat niet veel nut vrees ik.
Fred de la Bretoniere! Lopen echt goddelijk
@SpeedOfSound heb eigenlijk nooit een jas dicht hahaha.
Ik ben vandaag bij CentrO in Oberhausen geweest en ik vond het echt fantastisch!
Ik vind de Vans zo leuk, dat motiefje en dat rib stofje in combinatie met het suède. Ook was ik direct verliefd op de tas van Liebeskind. De Sephora was trouwens ook echt fantastisch.
Omgggg deze VANS
Waren ze duur?
Die schoenen
Leuk daar je !
Die roze waren €70 en de andere €50, maar ik vond ze iedere euro waard haha.
Billigggg