Girrllll this one is fab
Fingers crossed dat ie in the real life ook leuk bij mij staat!
@SpeedOfSound jaaa snap ik! echt bedankt voor het delen hahha.
Ik was een van de mensen die ze op het begin heel raar vond, maar nu toch overtuigd. Via de Duitse Amazon.
Nu nog wat sportkleding en dan is mijn fitgirl look compleet.
Zitten ze door die dingen beter of fijner in je oor ?
Geen idee, maar hoop het wel. Vind oortjes nooit zo fijn zitten en voor die 5 euro kan ik het wel proberen.
Roze boksbandages
Beetje late reactie maar ik slaap er inmiddels een week ofzo op en ik vind ze heeeeel chill! Maar niet als je van superzachte kussens houdt denk ik. Voor het idee: ik had hiervoor ongeveer zo’n kussen en dat is nog harder dan deze.
Weekday huge dress via zalando. Man dit zit zo heerlijk! Het is een mega t-shirt/nachtjapon maar dan voor buitenshuis. Love it.
En deze diadora sneakers ook via zalando
omg die eerste wil ik
Hij is er in heel veel kleuren, maar €20 en van 100% katoen!
Oja ook nog deze kiomi boots voor volgend jaar winter voor de helft van de prijs
Heb je een linkje van de schoenen? Heb gezocht maar zie ze niet, heel leuk!!
www.zalando.nl/kiomi-veterboots-black-k4411ya0l-q12.html
Ik was zo ook al aan het zoeken
Die nikes
Echt de lekkerste leggings die er bestaan
Er zijn nog maar weinig maten beschikbaar. Maar wel nog €10 extra korting haha
Oh @vlaai heeft ze al gevonden zie ik
Ik had laatst bij zalando dat van de 10 dingen die ik bestelde, er 8 geannuleerd werden? Omdat het niet op voorraad was. Nog nooit eerder gehad, meer mensen die dit hadden?
Jij als ervaringsdeskundige, als twee maten eigelijk alle twee lekker zitten, neem ik dan best de grootste of de kleinste? Ik wil in ze alle twee wonen haha
Ik zou dan toch de kleinste nemen voor het geval hij wat ruimer word na gebruik. Ik had dat zelf ook bij de align… kan een 4,6 of 8 aan eigenlijk?