Show je laatste aankopen #5

Heb ze net besteld XD wel in die superlichte kleur want die andere hadden ze niet meer in mijn maat :’)

Hmm ik heb een L genomen, omdat ik niet wil dat hij te strak zit. Meestal van jurken heb ik 38/M. Ik heb maat 29 van jeans. Naja ik zie het wel:) blij dat het iig goede kwaliteit is. Ik maak me wel zorgen om de stof, dat het geen katoen is. Ik heb eigenlijk altijd katoenen ondergoed.

1 like

Ik vind de stof juist wel prettig. Bij katoen kan de stof bijvoorbeeld heel lang nog nat blijven als je zweet, dit droogt wel heel snel. En het is fijn dat het glad is vind ik. Ik heb vaak maat 28 in jeans en heb maat M van deze. Misschien zou je die ook passen, misschien is L precies goed (ik hoop het voor je :crossed_fingers:)

1 like

Ik had ook die van Hema gekocht idd. Maar kruipen direct op. Lelijk en doet zeer.

Ik heb zelf de zwarte en de lichtbeige, zodat ik ze zowel onder lichtgekleurde/witte als onder zwarte jurkjes of rokjes kan dragen. Ze kruipen niet op en bij kortere rokjes/jurkjes kan ik ze iets hoger dragen zodat ze er niet onderuit komen, zonder dat ze afzakken.
Ze zijn ook erg glad waardoor ze onder strakkere dingen niet zichtbaar zijn, echt de ideale oplossing voor mij, bij langere wandelingen had ik anders gegarandeerd wondjes, telkens op dezelfde plek en niets anders hielp. Nu kan ik terug shorts dragen op andere dagen aangezien die wondjes niet eens ontstaan :heart_eyes:
Dit was mijn reclamepraatje lol

2 likes

Dienblad ikea, ananas kaarsje h&m home, pot sostrene grene

Hangmandje sostrene grene, plantje ikea

Sacha sale

23 likes

Ben benieuwd!

5 likes

14 likes

Godver ik heb me weer helemaal laten gaan hoor. Wel goeie deals gescoord.

image
Reebok sneakers via Weekday, € 45 ipv € 100

De buit van bij H&M:

Strandtas, € 12,99 ipv € 24,99

Deze bikini maar dan in zwart, top was € 8,99 ipv € 17,99. Broekje was niet afgeprijsd, € 9,99.

Bikinibroekje € 4,99 ipv € 9,99.

€ 2,99 ipv € 9,99

En ook nog een bikinitop in mijn favoriete model

Maar dan met grafische zebraprint, voor € 6,99 ipv € 14,99

Mondkapjes besteld bij Zalando:

image
image

En ten slotte deze hoodie van Primark:

Omdat het zo mooi bij mijn immer goedgeluimde humeur past.

19 likes

:joy:

1 like

Haha oeps die € 2,99 moest € 24,99 zijn :grimacing: heb 't veranderd :stuck_out_tongue:

1 like

Met 50% korting gescoord!

21 likes

Heb jij ondertussen je pakket binnen en hoe bevalt ie? Mijne komen vandaag eindelijk binnen haha :raised_hands:t2:

Ja ik had hem de dag er na binnen :slight_smile: Heb hem alleen nog niet gebruikt. misschien vandaag maar eens doen!

Tom tailor bij about you

anna+nina bij moonloft in de sale :ok_hand:t2:

13 likes

Djuuu bedankt! Heb m’n mandje vol… ik love Scotch haha.
De blauwe blazer / jas zit er ook in :upside_down_face:

1 like

Gisteren binnen gekomen, buiten getest en zit priem. Nu net ook het model besteld maar dan met normale glazen (met sterkte)

Haha yesss, ik krijg mijn bestelling vandaag binnen. Hopelijk is de jas geschikt voor de winter straks (en mijn dikke buikkk)

2 likes

16 likes

O shit, nu wil ik die jurk ook…

1 like