Omg ik wil alles op deze foto
Echt he, ik ooook . Maar veel van wat er op die foto staat kan ik niet op de website vinden helaas…
Is dat jurkje van Guts & Gusto? Ik zag die toevallig ook, en vond die wel verdacht veel lijken op dit jurkje ([https://www.esuals.nl/floor-dress-light-green.html]; merk is schijnbaar By Clara Paris) dat ik laatst heb gekocht, maar die bij Guts & Gusto is echt flink duurder
Ja bij Guts gooien ze vaak een lekker hoog percentage qua monies erop (en dan naaien ze zelf het Guts label erin ). Als je goed gaat zoeken vindt je op andere websites vaak dezelfde jurkjes voor een lager bedrag
Echt?! Ik wist niet dat dat mocht? Hoe kun je dat het beste zoeken dan? Want ze gebruiken andere foto’s
@Trenchcoat ja ben ik ook wel benieuwd naar! Ik zag wel een jurkje bij Guts & Gusto die ik graag wilde kopen, maar wilde ze geen geld gunnen toen ik het prijsverschil van mijn eigen jurkje zag haha. Dus zou het graag bij een eerlijkere winkel kopen dan!
Oh nou inderdaad stukken goedkoper daar. Heb zoveel websites afgestruind voor iets leuks, maar niet op deze website beland.
Alleen de maatvoering is iets anders, al zegt dit niets
Omg dan, welke sites moet ik aan mijn lijstje toevoegen?
Vaker besteld?
Neep eerste keer! Krijgt wel goede reviews.
Zo veel kleuren
Zonnebril op sterkte. Barron via CharlieTemple. 29 eurootjes
Ik heb ze nadat @Banananana ze tipte laatst gekocht en ben erg tevreden. Ze zijn niet te strak, ze zitten gewoon lekker. Ik vind de lengte ook precies goed. Ze komen niet onder m’n jurkjes uit.
Als deze hierboven van de h&m zijn kan ik ze alvast aanbevelen, heb zelf 2 paar zodat ik er genoeg heb wanneer ze in de was zitten en ze gaan nu de 3e zomer in en blijven er goed uitzien en verliezen geen elasticiteit of zo
Kruipen ze niet op? En vallen ze een beetje true to size? Ik zoek ook nog niet retestrakke, anti schurbeen broekjes XD
Nee! Echt fijn vind ik. Ik heb ook eentje van de HEMA en die is na een jaar (of eigenlijk een half jaar gezien ik het alleen in de zomer gebruik) heel los geworden en kruipt de hele tijd omhoog. Die kosten geloof ik €18 per broekje, deze zijn dus voordeliger. Ik heb die van de H&M nog niet zo lang, maar voor m’n gevoel is de stof van betere kwaliteit. Ik heb m’n eigen maat genomen en die zit lekker.
ja deze van de hm zijn echt bomb!