Gigameubel heeft echt precies dezelfde (die heb ik toevallig), misschien zit er nog prijsverschil in
Dat is pas een goeie maat! Ik heb er een van de HEMA. Dan is het kiezen of je koude voeten wilt of koude boven armen.
Alleen heeft Gigameubel echt een schijt service.
Oh ik vind het een hele fijne klantenservice juist, mijn kast arriveerde met een kleine beschadiging in de lak en toen ik dat meldde stuurden ze gelijk een potje zwarte lak op waarmee ik hem kon aanstippen, en kon ik kiezen tussen een kortingsbon van 100 euro of 80 euro terugbetaald krijgen. Vond ik wel heel netjes eigenlijk
Mijn stalen kast van 210 kilo kwam de bezorger in zân eentje brengen⊠Kan je vertellen dat we een uur met zân twee - hij en ik - bezig zijn geweest om âm binnen te krijgen. Gewoon op de begane grondâŠ
Toen ik met een klacht belde hierover dat dit ik voor die bezorger echt niet vind kunnen (ik vond het zelf ook heeeeel kut, maar arme man die dit dus vaker moet doen) Kreeg ik een zucht en âja dat houd onze bezorgkosten laagâ. Hoe kun je zo zijn voor je werknemers.
Oja ik zie het! Alleen die is van staal zie ik?
Precies! Ik wilde dus een echt lange en vond hem bij toeval bij de Leen Bakker op de slaap afdeling. Direct meegenomen en al een aantal x gebruikt.
make it fucking louder
Dit hadden wij destijds ook! We hadden een stalen kast, boomstamtafel, eetkamertafel. Best veel en zwaar⊠vond ik ook vreemd. Als mijn vriend niet thuis was geweest hadden we een probleem. Ook vreemd dat dat niet aangegeven werd van tevoren. Het was inderdaad een heel zielig mannetje, alweer vier jaar geleden maar weet nog precies dat ik medelijden met hem had. Hij zwoegde zich te pletter.
Waar heb je ze gekocht? Als ze minder dan 80 kosten wil ik ze ook
Ik ben wel bang dat ze een maat te groot zijn maar van 90 naar 35 is het proberen wel waard. Ik ga hard duimen dat ze goed passen.
Bij sneakerdistrict voor 110⊠dus iets korting maar alleen nog maar kleine maten