Show je laatste aankopen #5

Wat een leuk gordijn! Is die ook van Zara Home?

Nee H&M!

1 like

Jeej nu nog kiezen wat ik ga eten vanavond
9789059569775-1581057941

19 likes

3 likes

image
Nu nog hopen dat dat masker dat krater landschap op mijn gezicht doet verdwijnen

13 likes

Oooh deze heb ik ook, staan super veel lekkere dingen in! Goede reminder om er weer eens uit te gaan koken haha

Heeft iemand aanraders voor cupjes om espresso’s/cappuccino’s mee te zetten? Ik ben sowieso van plan om de cupjes van Nespresso uit te proberen maar ben ook benieuwd naar andere merken.

3 likes

Starbucks! Focking lekker vooral de sterke espresso. Ligt gewoon bij de andere koffie in de appie

4 likes

Ik vind L’Or ook altijd wel goed, en Douwe Egberts!
In de cheapere categorie vind ik de cupjes van de Hema ook lekker

1 like

Douwe Egberts de rode lungo en Perla van AH

1 like

Ik vind alleen die van Nespresso zelf (de Ispirazione Italiana-lijn en Master Origin Nicaragua, Colombia en Ethiopia) en Starbucks (House Blend en Pike Place) lekker.

1 like

@Memoria @August @Oizys dank jullie wel! Bij de AH zijn nespresso capsules vanaf morgen trouwens afgeprijsd.

@lightbox Hiervoor had ik een Dolce Gusto en toen vond ik Starbucks cupjes ook veel lekkerder dan die van andere merken!

1 like

Iemand toevallig een Zalando of Asos kortingscode? :grimacing:

1 like

Ik heb nu die van de Koffiejongens, die zijn prima maar hebben geen aparte smaakjes. Ik vind het wel een voordeel dat de cupjes biologisch afbreekbaar zijn!

2 likes

Ik vind de house blend en pike place van starbucks (uit de supermarkt) lekker!

1 like

Zijn die cups van Lidl van aluminium?

Het is zomer, dus een trui. Logisch. Eerste aankoop in maanden :sob:

11 likes

Ik vind de cupjes van gwoon het lekkerst. En dan de rode. Lungo extra forte

1 like

Ooh ik dacht dat het hele cupje daarvan ‘moest’ zijn. Dan ga ik ze proberen

1 like

Mn vriend heeft altijd de blauwe of de zwartr van de lidl, die vindt ie het allerlekkerst

1 like