Show je laatste aankopen #5

Aangezien ik potverdikkie wel een beetje hip op de yogamat wil staan nu de studio weer open gaat.

10 likes

Want ik had nog zomerse schoenen nodig. Pascal 1460 soft leather. Via Sascha.

Via zizzi (sale) in de winkel. Site staat het jurkje niet in de uitverkoop.

10 likes

n. a. v jouw post ook besteld voor werk en evt trein en mochten we toch besluiten op vakantie te gaan of dagje weg naar Duitsland / België

1 like

34 likes

Leuk zijn ze! En ziet er ook heel comfortabel uit.

Ik weet niet of je er van houdt maar heel veel tattoo artists verkopen prints van hun werk.
Ik heb deze gekocht bijvoorbeeld.

Of leuke borden oid aan de muur?

4 likes

Ja precies, je kan maar beter wat hebben!

1 like

Welk merk is dit?

Curare yogawear via Zalando.

De ‘broek’ in het zwart:

En twee shorts om te proberen voor onder jurkjes (normaal haal ik ze altijd van de Hema, maar las hier dat iemand fan van deze was):

3 likes

@Radio waar zijn de shortjes van?

Ik heb ook eindelijk eens iets gekocht! Want ik heb niks qua kleding / schoenen… op wat oversized truien na :joy:

Heb iig al schoenen

Nu nog zomerkleding scoren!

15 likes

Uniqlo ook!

1 like

Zo jammer dat verzendkosten nu opeens duurder zijn, maar ik ben blij dat ik eindelijk de paletten en de TsumTsum producten gekocht heb

15 likes

Oeh ik vind a tof… waar zijn die van.

Reebok! In de aanbieding bij zalando voor 45 toen ik ze bestelde. Vallen true to size wel, normaliter altijd 39 (all stars 38) en hier ook 39 in!

1 like

Oeh dankje, zijn nu 40 euro zie ik. :smile: Misschien toch maar kopen haha.

1 like

Om maar meteen mijn contract te vieren

17 likes

https://kosmeshop.com/product/etude-house-disney-tsum-tsum-jelly-mousse-tint-33g-it-is-a-new-concept/16436/category/174/display/1/

3 likes

Concertkaartje (e-ticket) voor 5 Seconds of Summer/All Time Low April volgend jaar :smile: Hopelijk gaat het door.

8 likes