Waarom lees je die in het Engels?
Dat is een goede vraag haha.
Ik was bij Broese op de Engelse afdeling. De kaft sprak mij aan, ik wierp een blik op de inhoud en rekende het boek af. Pas toen ik thuis was zag ik dat er een Nederlandse naam prijkte op de voorkant.
Als had ik zelfs nog nooit van deze auteur gehoord, maar ik lees sowieso voornamelijk Engels werk.
ga je lekker meittt
Ah wat grappig! Ja deze auteur kwam volgensmij toen vooral in het nieuws rond de lancering van het boek door hun gender, is toen bij de DWDD geweest oa. Heb het boek zelf half gelezen, raakte het een beetje zat. Vond het erg op Wolkers lijken, dus ben heel benieuwd of dat in de vertaling ook naar voren komt. Vertel je wat je er van vond?
Altijd
Waarvan? Heel mooi!
Tabledusud! Getipt door iemand anders van t forum een tijdje terug, weet niet meer wie, maar wel bedankt voor de tip haha
A.
B.
- A.
- B.
0 stemmers
Need help! Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik onlangs roze suede high top all stars heb gekocht
Model A in de kleur(en) van B zou eigenlijk ideaal zijn
B zit wel heul lekker moet ik zeggen. Wel duurste paar uit een giga zalando doos…
Dat is altijd zo. Maar als ze ook het fijnst zitten, zijn ze het waard
Zal ik doen en anders mag je me er weer aan herinneren.
Je kan over een paar weken een recensie verwachten die wel in het Nederlands is .
@mikselke ik zou ook zeggen de New Balance. Top schoenenmerk.
Zit er ook een rits of iets in zodat je makkelijk vulling man verwijderen?
Alles nieuw behalve de tv haha. Nog wel op zoek naar iets tofs voor aan de wand, maar ben desenio-moe. Iemand tips?
Heel leuk!! Die lamp is ook fantastisch
Jaloers op je tvmeubel😍
Zo mooi
Prachtig!
Aangezien ik eerder terug mag naar werk inpv begin september