Show je laatste aankopen #5

Nou mijn maat is gewoon 114,90 euro :cry:

Allebei van C&A

10 likes

18 likes

ook de libra!? Hijs echt zo fijn :smiley:

Oh huh wat flauw met die verschillende prijzen, kut zalando :thumbsdown:

Jaaa! Heel benieuwd naar! Vooral het vasthouden lijkt me zoveel fijner!

Had een prima andere Kobo ereader en was goede redenen aan het bedenken om een nieuwe te mogen kopen. Totdat ik gister in bad stapte en m’n e-reader in het water viel… Beterrr :sweat_smile:

5 likes

hahahah ““oops””". Ja hij ligt echt super lekker in de hand, vind het ook echt heel fijn dat je nu ‘liggend’ kan lezen door het kantelen, en de knopjes zijn ook echt suuuper fijn! ook een stuk vlotter dan de aura die ik had :smiley:

Ja fijn idd, dat draaien! Kan je ‘m ook makkelijk in verschillende handen houden zonder alle instellingen voor het bladeren aan te passen. Nog even aftellen naar morgen :hugs:

1 like

jaa ook dat ja! Echt super fijn. heeel hard aftellen <3 veel plezier er alvast mee

1 like

Ik had ooit een superfijne tolino die heerlijk las vanwege de ronde hoekjes en dat je op de achterkant kon tikken om te bladeren. Mijn Kobo leest niet zo fijn en de hoeken zijn erg scherp. Ik kom ook veel te vaak in menu/markeer/bladwijzer gedeelte terecht…

De broek

6 likes

Deze jurk van MCQ by Alexander McQueen. Ooit hoop ik nog een stuk te hebben van Alexander McQueen zelf, maar dat is echt te duur haha.

Oh en een belachelijke waterfontein voor de katten. Zelfs wij krijgen niet zo chique water om te drinken.

17 likes

Schermafbeelding 2020-06-30 om 23.27.22
Ik was al lang op zoek naar een leuk flodderrokje of hoe je dat ook noemt. Toen zag ik hem staan bij de trekpleister, dus nu voor €12,- dit setje; nice

7 likes

Ah, de fontein die steeds als advertentie op Facebook voorbij komt. :joy: Wil je laten weten of het iets is? Een van mijn katten gooit af en toe de bovenkant los of zelfs de hele fontein om en dan gaat er drie liter over de vloer.

Heb je een linkje van het topje? Kan hem niet vinden op de site

Ik heb geen fijne jas als ik ga fietsen of wandelen.
Geen idee of het wat is

3 likes

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/search?q=2099295

1 like

Die onderste heeft zo te zien geen rits. Dat is echt vervelend als het warmer is dan verwacht en je normaalgesproken je jas open zou willen doen.

2 likes

Weet je dat je kan instellen waar op het scherm je tikt voor nieuwe bladzijdes en menu?
In het begin had ik dat ook, maar toen heb ik de instelling verandert naar iets wat meer klopte bij hoe ik hem vasthield en nu nooit meer.

Ja klopt maar daar zit geen goede oplossing bij voor mij helaas. Wel een goede tip. Welk model heb jij? Geen last van scherpe hoekjes?