Show je laatste aankopen #5

Haha, ja ik ben nu een gewillig slachtoffer voor kat gerelateerde advertenties. Ik laat je weten of het bevalt :slight_smile:

1 like

Alles zalando. Helaas bij de witte jurk een grotere maat moeten nemen omdat de laatste in mijn maat net gekocht werd door iemand terwijl ik een kortingscode ging zoeken (weet ook niet waarom want iedereen weet dat zalando die zowat nooit heeft?! Maar als je afrekent en je ziet dat boxje staan met “Vul hier je kortingscode in” ga je toch even googlen :innocent: ) Hoop dat ik iig 1 jurk kan houden maar vaak vallen ze me toch tegen…

17 likes

Heb je een linkje van de bovenste?

Link
Maar zie dat hij uitverkocht is…

Wat nice die broek, waar komt die vandaan?
Google image reverse search levert alleen de term ‘standing’ op lol

1 like

Ik vind het eruitzien als een Weekday-foto

1 like

Komt vast wel weer op voorraad :crossed_fingers:t2:

Omg ja gevonden, held thanks!! En ook maar 15 eu :heart_eyes:
https://www.weekday.com/en_eur/women/trousers/product.adelina-trousers-black.0817044001.html
Dit is m voor wie nog meer geïnteresseerd is

2 likes

Wow nice!

Deze broek

6 likes

Dit is 'm inderdaad! Ik heb 'm toevallig net binnen en hij zit echt als gegoten haha. Heb nog nooit een broek gehad die mijn figuur zo mooi accentueert :heart_eyes:

Dagje Batavia stad

17 likes

Aahh wat nice!! Ja ze hadden alleen maat 42 dus die heb ik nu op de gok besteld (geen idee welke maat ik nu draag want wat aangekomen in zowel vet als spier). Hopelijk valt ie een beetje klein?
Ik hou sowieso de site wel even in de site om te zien of ie nog in een maat 38 of 40 terugkomt.

Hij valt bij mij redelijk true to size tot iets strakker (heb altijd maat 34 en van deze ook), maar zeker niet groter.

Fingers crossed :grin: :heart_eyes:

1 like

Haha ik duim voor je!

1 like

:heart_eyes:

30 likes

Deze zijn zo leuk!

1 like

Voor de helft bij Levi’s

4 likes

Heel leuk inderdaad! Waar zijn ze van? Palladiums?