Haha, ja ik ben nu een gewillig slachtoffer voor kat gerelateerde advertenties. Ik laat je weten of het bevalt
Alles zalando. Helaas bij de witte jurk een grotere maat moeten nemen omdat de laatste in mijn maat net gekocht werd door iemand terwijl ik een kortingscode ging zoeken (weet ook niet waarom want iedereen weet dat zalando die zowat nooit heeft?! Maar als je afrekent en je ziet dat boxje staan met “Vul hier je kortingscode in” ga je toch even googlen ) Hoop dat ik iig 1 jurk kan houden maar vaak vallen ze me toch tegen…
Heb je een linkje van de bovenste?
Wat nice die broek, waar komt die vandaan?
Google image reverse search levert alleen de term ‘standing’ op lol
Ik vind het eruitzien als een Weekday-foto
Komt vast wel weer op voorraad
Omg ja gevonden, held thanks!! En ook maar 15 eu
https://www.weekday.com/en_eur/women/trousers/product.adelina-trousers-black.0817044001.html
Dit is m voor wie nog meer geïnteresseerd is
Wow nice!
Dit is 'm inderdaad! Ik heb 'm toevallig net binnen en hij zit echt als gegoten haha. Heb nog nooit een broek gehad die mijn figuur zo mooi accentueert
Aahh wat nice!! Ja ze hadden alleen maat 42 dus die heb ik nu op de gok besteld (geen idee welke maat ik nu draag want wat aangekomen in zowel vet als spier). Hopelijk valt ie een beetje klein?
Ik hou sowieso de site wel even in de site om te zien of ie nog in een maat 38 of 40 terugkomt.
Hij valt bij mij redelijk true to size tot iets strakker (heb altijd maat 34 en van deze ook), maar zeker niet groter.
Fingers crossed
Haha ik duim voor je!
Deze zijn zo leuk!
Heel leuk inderdaad! Waar zijn ze van? Palladiums?