Show je laatste aankopen #5

Weet iemand hoe de kleding van loavies valt? En hoe de kwaliteit is?

Ik vind het wel klein vallen. Kwaliteit is wel redelijk. Soms wel van die plak stofjes

Oh deze créme en serum wil ik ook al een tijdje proberen, dus ik ga dit ook bestellen :relaxed:

Bij mij verschilt het heel erg per kledingstuk. De ene keer is het van prima kwaliteit en de andere keer weer wat minder. De maat valt voor mij normaal, jurkjes en rokjes zijn soms te kort, maar ik ben ook wel redelijk lang (1.75)

Ik heb hem ook! En vind hem wel echt fijn. Heb je wel al een handigheidje gevonden?
Wat bij mij helpt is eerst m’n haar drogen door de föhn the gebruiken als een kam. Als het dan grotendeels droog is gebruik ik hem echt om volume te creĂ«ren dus dan pas de borstel in een draaiende beweging te gebruiken.

1 like

Zo doe ik het ook inderdaad. Vind hem ook heel fijn!

1 like

Ja, zo heb ik het ook gebruikt! Heb ook echt talloze filmpjes gekeken hoe anderen hun haar stylen. Vooral hoe je het aan de bovenkant steil krijgt met volume bij de lokken. Ik heb meerdere dingen geprobeerd.

Eerst leave in crĂšme gebruiken, dan wanneer mijn haar 80% droog is mijn haar verdelen in secties met een klem en dan per sectie doorkammen naar binnen toe met de borstel. Niet naar buiten toe want dan krijg ik frizz. Na 20 min ongeveer ben ik klaar en is mijn haar golvend en pluizig, echt niet mooi.

Ik probeer het steeds zo te stylen maar dat lukt dus niet.

Vind de kwaliteit meestal nogal slecht. Goedkope stofjes en gaat snel kapot (gaatjes)

1 like

Broeken en jurkjes vallen klein, tshirt en blousjes gewoon naar maat. Ik heb alleen nog maar goede ervaringen, maar lees ook veel slechte dingen

monstera-monkey-mask

31 likes

Is een kaartje maar ga hem in een lijstje doen denk ik

48 likes

:heart_eyes:

1 like

Haha lekker dan :thumbsup: Maar wat ik me afvraag, hoe kan iets nou wel koude lucht in de ruimte brengen maar niet de temperatuur laten dalen?

1 like

Als ik heel hard wapper met een papiertje krijg ik ook koele lucht, maar dat brengt de temperatuur in de ruimte niet naar beneden. Daar heb je zwaarder geschut voor nodig dan een koelelement in een ventilator helaas. Een airco zuigt de warme lucht op (deze gaat via de slang naar buiten) en blaast verkoelde lucht met flinke kracht de ruimte in. Een ventilator verplaatst alleen de lucht.

1 like

Superleuk!

1 like

Mooi broek! waar is die van?

Dat ik dit weet is omdat mijn vriend voor een grote elektronicazaak werkt (MM). Hij krijgt die dingen aan de lopende band terug en raadt mensen steevast af om ze te kopen. Luchtvochtigheid speelt ook een grote rol bij de temperatuur in huis, en die 2-4 graden zijn zeer optimistisch. Wat ik zei: je kan net zo goed een bevroren fles water achter een ventilator leggen. De lucht die hij blaast is even iets verkoelend maar verder werkt het gewoon niet. Daarnaast is met warm weer zo’n fles water of koelelement in no-time ontdooid. Die warme lucht blijft gewoon hangen, terwijl een airco dat juist afvoert. Het zijn overpriced dingen, net als die Dyson ventilatoren waarvan iedereen denkt dat ze verkoelen (heb er zelf ook een, puur als ventilator en luchtreiniger). Iedereen moet zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft, ik geef alleen advies haha. Ze zijn niet goedkoop en ze maken de verwachtingen vaak niet waar.

2 likes

Ik wilde zelf ooit ook zo’n ding omdat het in mijn hoofd ook wel logisch en handig klonk haha. Niets is minder waar helaas. Een airco is het enige dat goed werkt, maar dan zit je wel in een wat hogere prijsklasse :sweat_smile:

Levi’s, nu met korting:

6 likes

Oee dat is helemaal top, dankjewel!

1 like