Aircoolers zijn de meest teruggebrachte artikelen in die categorie (airco’s/ventilatoren/aircoolers etc). Ze blazen koele lucht maar ze verkoelen niet. De temperatuur zal ook niet omlaag gaan met een aircooler. Het geeft exact hetzelfde effect om een bevroren fles achter een ventilator te leggen, hiervan gaat de temperatuur ook niet omlaag. Zonde geld dus, als je echt wil verkoelen kun je beter een airco kopen. Wil je koelere lucht, dan werkt een fatsoenlijke ventilator net zo goed.
Ooooh heerlijk deze wil ik ook weer
Deze jankerd wil weten waar dat onderste broekie vandaan komt
ZET HET ER NOU BIJHIJ
@Hedwig Ik zou nog even laten weten hoe de jurken zijn! Ik kreeg het supersnel binnen, afgelopen donderdag al, terwijl de verwachte bezorgtijd 6 juli was. De jurken zijn het alleen net niet helemaal voor mij. De groene is een beetje groot aan de bovenkant en zit niet zo mooi, de gele geeft me een beetje Hawaii shirt vibes door de print en de losse bovenkant (zie je niet heel goed op de foto) en de roze is toch wat te roze voor mij haha. Maar de kwaliteit is verder prima, en als je de maattabel goed bekijkt klopt de maat ook.
wooow dat is snel! ik heb iets op 10 juni besteld en het is nog niet binnen.
Staat je ook echt prachtig allemaal <3
levi’s thigh heet de broek hij is steeds overal uitverkocht maar te koop bij zalando about you debijenkorf en levi’s website.
Leuke jurk! Van welke stof is de jurk gemaakt?
Viscose! Hij is trouwens niet helemaal maxi, maar komt bij mij (1m63) ongeveer tot de enkels.
Thanks! Ik vind ze je overigens wel echt prachtig staan!
De Revlon One Step huppeldepup gekocht. Leek zo veelbelovend op Youtube, je haar drogen en tegelijkertijd stylen, alsof je na afloop een blowout bij de kapper hebt laten doen. Mijn haar wordt er pluizig van, ook niet mooi steil bovenop en ik moet na afloop nog steeds in de weer met mijn stijltang.
Ik ben fan hoor. Het gaat best stevig dus daar moet je van houden, maar vond het wel heel chill. Niet te lang op zelfde plek want dan ben je de dag daarna beurs.
Thanks ik denk dat ik er eentje ga bestellen!