Show je laatste aankopen #5

Nieuwe bank. Doei hoekbank. Nu nog een nieuwe kleur op de muur want anders vloekt het

14 likes

Haha. Wij willen juist onze “gewone bank” binnenkort inruilen voor een hoekbank :joy:

1 like

Haha ik ga hem denk ik wel missen maar t staat beter in onze woonkamer

1 like

Oh deze had ik een tijdje geleden ook besteld, maar mijn voeten maakten er echt onwijze scheetgeluiden in terwijl ik geeneens zweetvoeten had ofzo. Vet balen want ik vond de kleur en het model echt super leuk.
Hopelijk is dat bij jou niet het geval

1 like

Oh thanksss voor deze tip, mijn huidige paar valt uit elkaar

1 like

Jumpsuit (voor de helft linnen, andere helft katoen) van Selected Femme via Zalando.

33 likes

Verder ben ik geen klein kind hoor

38 likes

Oooh deze is wel heel realistisch :open_mouth:

Alvast een winterjas. Je kan er maar vroeg genoeg bij zijn.

17 likes

Ik ben zo benieuwd of die luchtkoeler echt werkt…

Ik heb de disney knuffel maar deze is ook leuk :smiley:
Ik hoef geen kinderen maar neem wel genoegen met The Child.

3 likes

Ik heb hem gisteren uitgeprobeerd met ijsblokjes erin en op vol vermogen, het maakte mijn mini slaapkamer wel een stukje koeler. Ik denk dat met 30 graden het effect wel merkbaarder is. Het maakt wel vrij veel lawaai trouwens.

1 like

The child is echt m’n schatje, de laatste keer dat ik zo reactie had op een mythisch beestje was gizmo van de gremlins.

1 like

We are the same person, my queen. Ik wilde pre-internet tijd zo graag een gizmoo-knuffel maar die was toen nergens te vinden. Maar nu heb ik daar enkele funko’s van. :joy:

1 like

Deze voor mijn sieraden en horloges, kan het nu allemaal eindelijk overzichtelijk opbergen

En ik ben gezwicht…
1366665

15 likes

Die sieradenkast staat ook nog steeds hpog op m’n lijstje

Ik heb m via marktplaats voor 25 euro! Kost nieuw 80 euro ofzo en dat vond ik iets te veel haha (geef ondertussen wel 380 euro uit aan Nintendo maar oké)

2 likes

Heb je een link van het stippenjurkje?

Helemaal los gegaan met vakantiegeld. Een roze en groene kaars

65 likes

Zomers zwart voor deze zeikerd.

13 likes