Nieuwe bank. Doei hoekbank. Nu nog een nieuwe kleur op de muur want anders vloekt het
Haha. Wij willen juist onze “gewone bank” binnenkort inruilen voor een hoekbank
Haha ik ga hem denk ik wel missen maar t staat beter in onze woonkamer
Oh deze had ik een tijdje geleden ook besteld, maar mijn voeten maakten er echt onwijze scheetgeluiden in terwijl ik geeneens zweetvoeten had ofzo. Vet balen want ik vond de kleur en het model echt super leuk.
Hopelijk is dat bij jou niet het geval
Oh thanksss voor deze tip, mijn huidige paar valt uit elkaar
Oooh deze is wel heel realistisch
Ik ben zo benieuwd of die luchtkoeler echt werkt…
Ik heb de disney knuffel maar deze is ook leuk
Ik hoef geen kinderen maar neem wel genoegen met The Child.
Ik heb hem gisteren uitgeprobeerd met ijsblokjes erin en op vol vermogen, het maakte mijn mini slaapkamer wel een stukje koeler. Ik denk dat met 30 graden het effect wel merkbaarder is. Het maakt wel vrij veel lawaai trouwens.
The child is echt m’n schatje, de laatste keer dat ik zo reactie had op een mythisch beestje was gizmo van de gremlins.
We are the same person, my queen. Ik wilde pre-internet tijd zo graag een gizmoo-knuffel maar die was toen nergens te vinden. Maar nu heb ik daar enkele funko’s van.
Deze voor mijn sieraden en horloges, kan het nu allemaal eindelijk overzichtelijk opbergen
En ik ben gezwicht…
Die sieradenkast staat ook nog steeds hpog op m’n lijstje
Ik heb m via marktplaats voor 25 euro! Kost nieuw 80 euro ofzo en dat vond ik iets te veel haha (geef ondertussen wel 380 euro uit aan Nintendo maar oké)
Heb je een link van het stippenjurkje?