Show je laatste aankopen #5

Laatste aankoop: iPhone SE 2020 (eerste iPhone na een reeks van low budget Androids).

image

17 likes

Ik zou ze toch eerst passen in de winkel. Ik draag mijn eigen maat, maar je hebt ook breedte maten (open voetje = breed en dicht voetje = smal op de binnenzool)

1 like

deze bij monki

11 likes

Ik heb deze in maat 38 en dan niet de smalle variant (ik heb iets brede voeten, maar niet enorm, gewoon geen smalle voeten haha) en die zitten bij mij precies goed.
Ik heb denk ‘in het echt’ maat 38,5 (bij all stars 5,5/7,5 bij nike weer 39 bij adidas superstars 38 2/3 - waarom zijn schoenmaten niet universeel??)

Ik kijk nu op de website en ze raden aan om je voet te meten, hier kun je de maattabel aan de zijkant vinden: https://www.birkenstock.com/nl/arizona-birko-flor/arizona-core-birkoflor-0-eva-u.html?dwvar_arizona-core-birkoflor-0-eva-u_color=1#lang=nl_NL&q=arizona
bij mij klopt dat wel qua mm met maat 38

edit; je kunt zelfs een sjabloon downloaden om te printen zie ik haha

1 like

Ik ben gewoon naar de S.chuurman S.choenen gegaan en heb daar gepast en de juiste maten en kleur besteld bij Zalando haha.

ja ik heb een maat groter gekocht, ik was in de winkel en de verkoper zei dat meteen toen hij mijn voeten zag. Dit zijn de Arizona small fit natural leather. Ze vallen niet heel ruim. Maar voor de wider fit moet je wel echt brede voeten hebben.

Ik had deze besteld! Ze zitten als pantoffels :heart_eyes:

54 likes

Heb je misschien een foto van hoe het in je huis hangt? Als je niet een foto van je huis wilt delen snap ik het ook hoor!

Ohja jij was het! Ik heb ze vandaag binnen gekregen, zitten inderdaad super fijn :heart_eyes:

Wauw puma is goed bezig.

X2

X2

Ik wanneer mijn bestelling binnenkomt:

38 likes

Ik hoop dat er iig drie goed zitten om te houden.

21 likes

Hier 4 liter van ingeslagen;

En omdat ik wil dat mn hele huis naar kardemom en sandelhout ruikt ook maar deze gekocht

21 likes

Haha ik heb juist de handzeep en allesreiniger van de lavendel rozemarijn.

1 like

Die is zooo lekker! Koop ook altijd alles van die lijn. Heb je het bij de Etos gekocht of was er nog ergens een betere deal?

1 like

Bij Etos kon ik nergens deze geur vinden! Heb het via ecomondo besteld, dan kost 1l ongeveer 6/7 euro.

Wel wat duurder dan ze op AliExpress staan. Maar alles van Ali duurt nu zo lang :speak_no_evil:

Oeh mooi! Waar vandaan?

1 like

Volgens mij was er bij DA korting hierop

1 like

@Rozevarken jij had ook via hier besteld toch? Heb je het al binnen :slight_smile: ? Op de site staat deze vandaag besteld voor 15:00 morgen in huis. maar was even benieuwd of ik drama kan verwachten :stuck_out_tongue: