Hahaha heb hier inderdaad ook besteld maandag, maar mijn bestelling chillt nog lekker in het sorteercentrum in China
Onder andere deze stickers:
Dekbedovertrek:
En deze met 50% korting. Twijfelde vorige keer al, maar toen ik besloten om ze te nemen, waren ze er niet meer
Oh, ik krijg zojuist bericht binnen dat het is aangemeld bij DHL
Ah ik zie dat er een aantal zijn met een ‘morgen in huis’ label en een aantal die rechtstreeks vanuit de leverancier worden gestuurd (aka china). Dus heb de pech dat mijne uit china moeten komen haha
Mooi dekbedovertrek
Waar heb je de stickers vandaan?
Helemaal in mijn nopjes met deze stappers. Nergens meer online te krijgen in beige, toen stonden ze toevallig op marktplaats in mijn maat spiksplinternieuw!
ah nee wat zonde dan ben wel echt benieuwd of het wat is!
Deze lopen echt GODDELIJK!
HEMA!
Heb je een linkje?
Wat een leuke schoenen! Welk model is dit?
Steve Madden Pitty. Ze hebben ze volgens mij nog in wit suede en wit glad leer.
Van de H&M, in de winkel gekocht. Bedankt voor de tip @Banananana! Mijn HEMA broekje is te wijd geworden en deze zijn gunstiger geprijsd.
Welke geur heb jij?
Ik heb intenso. Had echt verwacht hem fantaaaastisch te vinden na al die lovende verhalen. Vind hem ook lekker maar zou hem niet nogmaals kopen. Had wel 2 flessen voor de prijs van 1. Dat was wel heel netjes (was namelijk wat mis gegaan met bezorgen).
Ook Intenso. Ik had inderdaad ook hele hoge verwachtingen van al die verhalen denk ik en daar voldoet het gewoon niet aan en vind 27 eu dan wel echt duur. Wel heel chill dat jij er 2 hebt gekregen voor dezelfde prijs!!
Ik vind het trouwens wel echt een gemiste kans dat ze niet kleine testerts van de andere geuren doen. Misschien was ik dan nog wel overstag gegaan voor een andere geur.