Wat een leuke aankopen! Heb je een linkje voor het jurkje?
Nooo hou ooop die neon color changing kleur en die laatste heb ik ook al een tijdje in mijn mandje (en nu die powder pink ook) maar ik mag even niks meer kopen
Wel je nagels komen posten he. Dan valt mijn fomo misschien nog enigszins te redden haha
Waar zijn die oorbellen van?
Ja erg he… wilde eigenlijk alleen die twee kiki lakjes doen maar toen zag ik dat bij yinger cosmetics korting was Denk dat ik zaterdag een nieuwe kleur erop ga doen, zal het posten in het nageltopic!
Of juist heel erg genieten van je aankopen!
Een extra setje drips (glas in lood). Niet mijn foto trouwens. Gisteren zijn die van mij binnengekomen en meteen opgehangen zo mooi als het licht erop schijnt. Dus nu ook een setje voor de slaapkamer.
Oooh wat mooi zeg!
Oeh mooi! Waar heb je ze vandaan?
De glazerij. Je kunt ze ook zelf samenstellen.
Ziet er superleuk uit, echt origineel voor in huis. Ga zeker een keer bestellen
Ze hadden de kleur niet die ik
Wilde heb nu een neon roze besteld
wat zomerkleding ik houd helaas behoorlijk wat vocht vast en mijn andere schoenen passen momenteel niet.
Helaas herkenbaar! Hier ook maxi-jurken en inderdaad Birkenstocks Nu houd ik toevallig van deze stijl, maar ik zou het liever voor de lol dragen.
@Sovereign Ik zou nog even laten weten hoe de wasparfum van Rosaodor is. Ik heb hem eindelijk binnen! Ik moest in het begin wel een beetje aan de geur wennen, ik vind hem nu wel lekker, maar ik zou er echt geen 27 euro voor betalen. Koop ik liever in de aanbieding Lenor! Maar misschien is een van de andere drie geuren wel het geld waard.