Leuk waarvan? Asos?
ik ga uit zelfbescherming maar niet naar die sale kijken
Jawellll, wel doen! Super goeie sale met alles 50%
Sssst
Oh ja mooi jurkje! Van welk merk is het?
Pull&Bear!
Ik heb deze heel specifiek gekocht voor de momenten dat ik 's avonds nog even buiten wil zitten maar al gedoucht heb en geen vieze voeten meer wil krijgen.
Mijn tweede deze quarantaine. Zit nog tot sept 4 dagen per week in mn thuis kantoor dus ga hier nog veel gebruik van maken! Vorige keer de classic losse, nu de strakkere versie.
aahh deze wil ik ook, maar ik heb al een teal/blauwe versie en ik moet sparen
Ja ik ook! En draag badpakken ook heel graag als body in de zomer haha, multifunctioneel😎
Zou hier nog een review van geven. Vandaag voor het eerst gebruikt met yoghurt en diepvries blauwe bessen. Vanochtend om 9.30u gemaakt en ben het nu aan het eten (bijna 18u) en het is alsof ik het uit de koelkast heb gepakt. De blauwe bessen zijn wel gewoon zacht.
Heb hem wel heel de dag in de schaduw gehad en in een tas met andere Chilly flessen gevuld met ijs waardoor de omgevingstemperatuur wss wel kouder was dan de 25 graden dat het vandaag is.
Ben super tevreden. Het enige nadeel vind ik hier wel alleen met plastic/houten lepel uit ga eten. Heb nu een metalen en vind het echt een vies geluid en gevoel als deze tegen de binnenzijde aankomt.
Beetje googelen en je hebt 25% korting.
oh no haha