Show je laatste aankopen #5

Schermafbeelding 2020-06-22 om 14.18.33

7 likes

Ik heb de mijne ook via alie besteld, maar na 2 maanden nog niet binnen. Uiteindelijk toch maar de duurdere variant ergens anders gekocht. Dus als je snel van start wil gaan, geen aanrader haha

1 like

Nog tips voor sites waar je wel snel krijgt? Zit nu ook voornamelijk op ali te kijken.

1 like

Cadeautjes voor een vriendin want we gaan zwemmennnn en ik neem mijn opblaasbare takkie mee + wie wil er geen kattensokken

42 likes

Dan hoop ik dat ik mijne sneller binnenkrijg via painting your world :joy:

1 like

Yes via https://www.hobbyco.nl/ had ik het binnen 3 dagen. Wel een stuk duurder dan Ali.

1 like

Hoe duur waren de sokken?

Ahhh gaaf!!!

1 like

6 euro

1 like

Even ingeslagen voordat hij uit het assortiment gaat

10 likes

Gaat alleen deze geur eruit? Wel goed om te weten, dan ga ik ook even een back up inslaan!

Dao en The Ritual of Tsuru. Dao is vervangen door The Ritual of Jing. Hij is eigenlijk zo goed als vergelijkbaar, ten minste bij de geurstokjes ruik ik geen verschil maar hij schijnt een klein beetje anders te zijn.

2 likes

Lazamani via Zalando

Reebok Classic via Zalando

28 likes

Tof met zo’n capuchon. :slight_smile:

Foto van internet, maar eerste eigen auto!

nu opzoek naar een verzekering, A.n…w.b. of in.s.h.are.d leken het goedkoopste, hebben jullie misschien aanraders/tips?

18 likes

In het “wat voor auto heb je topic” gaan de laatste Posts over verzekering

1 like

@Pannenkoek ja indd daar even kijken. ik heb laatst ook een auto gekocht!

1 like

Verschilt zo erg in je woonplaats, verzekering wensen en leeftijd.

1 like

Zijn ze ook dik? Ik slaap op mijn zij en haat het als mijn hoofd dan lager komt te liggen

Eindelijk Stine Goya sale, dus lekker hysterische printjes shoppen!

De top

20 likes