Kruidvat
Dankje!
Ik ben geen sneakermeisje maar zit er ook over na te denken om dit model te kopen. Vindt ze zo leuk met al die kleurtjes ook
Waar zijn deze van?
Puma denk ik.
Ik heb een soortgelijke stoel van de Ikea en ik wist hiervoor nooit hoe geweldig zoiets iets. Gewoon kunnen lezen zonder rugpijn en ongemak.
Van Puma! De RS-X3 Mesh Pro
Ja heerlijk is dat. Zoveel beter dan gewoon zitten. Toen ik bij mijn ouders woonde pikte de hond altijd het ligbed in en nu woon ik samen en ligt mijn vriend er meestal op😅 daarom nog maar één gekocht.
Heb vannacht toen ik slaapdronken was twee schilderen-op-nummer pakketen gekocht. Kreeg ineens een melding van m’n creditcard hahaha. Maargoed, lijkt me best leuk.
De uitgave is wel meer dan alleen dat ene essay.
Ik heb er laatst ook eentje in een opwelling gekocht, en ik vind het echt verrassend leuk! Heel ontspannend. Waar heb je deze besteld?
Hahaha nice! Ben ook erg benieuwd! Heb deze via You Painting World? Kreeg een trackinglink vanuit China dus het zal vast ergens goedkoper te vinden zijn hahaha
Ah cool, deze heb ik nu ook net besteld!
Ik wil ze allemaal
Oh ik had echt precies hetzelfde! Ik had de mijne bij Painting Expert besteld, en die kwam ook uit China Toen ging ik op Aliexpress kijken en vond ik precies mijn ‘schilderij’ voor een paar euro Ach ja! Goed om te weten voor volgende keer haha