Ja zal ik doen! Duurt ongeveer 2 weken voor ik het binnen heb als het goed is.
Sneakers toevallig in de sale?
Ik meng me even in het gesprek maar over welke gaat het hier precies? Heb even teruggescrold maar ik vind je originele bericht niet!
Ik denk dat de kleur mij niet zal staan, maar ik vind de kleur van die bovenste jurk zó mooi!
Hij is van Trotec, de pae 50. Ik zie wel dat hij nu al flink in prijs gestegen is online.
@Bathwater ja ik was ook verliefd op de kleur. In het echt is hij wat meer turquoise in plaats van blauw, misschien helpt dat? .
Ja bij Zalando! Voor 107,95.
Hij is van Kaffe! Gekocht in de zalando lounge onder categorie ‘shorts en rokken’ nu van 69,95 voor 29,-
Waar is die prachtige groene broek van?
Heb je een linkje toevallig?
Heb je die mini al getest? Zag hem in het krantje en wil die voor op het bureau kopen.
Ik heb hem nu een halfuur ook op mijn bureau staan! Vind hem wel fijn voor in zo’n kleine kamer! De lucht is zeker iets koeler dan een gewone ventilator en hij heeft ook meerdere standen. Het geluid is wel irritant, maarja dat is een gewone ventilator ook evengoed
Dat geluid is bij elke wel. Ga ik van de week even kijken of ze ze nog hebben. Het zo warm in mijn werkkamertje altijd.
Aangezien AliExpress erg langzaam is op het moment, 6 ringen van 15 cm gekocht op amazon. 15 euro. (in de naai winkel hier betaal ik 7,50 voor 1 ring)
Haha misschien een beetje te warm voor nu, maar volgens mij staat dit wel leuk met een paar laarzen.
Die heb ik ook! Heel tof
Waar is die airco van, Action of Lidl misschien?