Show je laatste aankopen #5

De rok

15 likes

Kan ik mijn Chilly’s, portemonnee en alles eindelijk eens meenemen zonder veel gedoe

31 likes

Waar is dezs ook alweer van? Mooi!

Rains! Via Zalando nu met 20% korting.

1 like

Na lang en goed nadenken. Zo lief hoe mijn zoontje er ook mee omging.

174 likes

Omg zo schattig en fluffy

1 like

Aaaah wat een schatje

1 like

Die leg ik even onder het kopieerapparaat hoor. Wat leuk dat je zoontje nu kan opgroeien met een een harige bestie. :smiley:

5 likes

Zo lief! :heart_eyes:

1 like

Ah waar is dit van?

wat een knapperd :heart_eyes:

1 like

Alledrie van Shein, ben benieuwd of het wat is! Ik hou blijkbaar van wikkeljurken met bloemenprint haha

26 likes

Als ik deze jurken zie ben ik altijd zo confused. Ene kant denk ik neee niet alweer, andere kant denk ik maar ze zijn zo leuk en charmant en staan iedereen. Kan je niks mee, maar moest het even kwijt :see_no_evil: ben echt geconflicteerd.

1 like

Ja hij vond het ook echt niet leuk dat ze nog niet mee naar huis mocht en zo lief aaien en knuffelen. Helemaal niet wild enz. Blij als ze dadelijk echt bij ons is.

2 likes

Aliexpress :flushed:

https://m.nl.aliexpress.com/item/33053678884.html

Toen het een hele tijd geleden over het dropshippen van Moderosa ging ben ik wens een kijkje gaan nemen. Ik heb de beige set die zij ook verkoopt gekocht en die zit heerlijk. Deze heb ik nog niet binnen, maar ik heb gewoon gezocht naar de ‘berry’ set die zij verkoopt haha. Die kleur vond ik ook mooi, maar ik ga eerst maar eens voor groen.

2 likes

Wil je even laten weten of het wat is? Ik hou zoooo van dit soort jurken!

I’m back, back, back, back again. Nu niets meer kopen want dat mag niet van mijn bankrekening.

16 likes

Heb je een linkje? :slight_smile:

Dankje dan zet ik de zwarte even op mijn wishlist. :smiley:

1 like

De blouse in de kleur ‘wilde eend’ :laugh:.

19 likes