Leuk! Waar heb je dit gedaan?
In Amelisweerd bij Amelishof!
Ik dacht dat de handzeep een typfout was.
Don’t shoot me
Leuk! Ben benieuwd, show maar ff in wayrwt als je hem hebt
Ik ben hier zo blij mee, sluit mooi aan
Word soms zo moe van mezelf dat ik van alles kwijtraak, vannacht ook weer een half uur gezocht naar m’n sleutels. Hopelijk werkt dit een beetje, heb er ook een voor m’n portemonnee besteld
En waterglazen bij de Zara home
Wauw, heel leuk! Ik zoek zelf al heel lang eentje die lang genoeg is (ben zelf ook 1,73). Is deze een beetje lang?
Voor het eerst in een hele lange tijd weer een fysiek boek gekocht in de boekenwinkel. <3
Ja! Ik ben even lang
Nice! Thanks
Ik doe serieus al 5 jaar met die wenkbrauwpoeder!
@Koffiebroodje ik was aan het zoeken naar ervaringen met airco’s/koeler ets. en kwam op jouw post!! Hoe bevalt jouw luchtkoeler?
Ja hij bevalt goed! Ik vind het vooral fijn als het heel heet is om hem dan in de nacht aan te hebben. Met je ramen dicht en de ijsblokken erin, koelt hij op de laagste stand dusdanig dat ik lekker onder mijn dekbed kan slapen. Nadeel is wel het geluid maar ik ben ook een hele lichte slaper dus ik moet wel oordopjes gebruiken.
Overdag gebruik ik hem ook wel eens om bij mijn werkplek te koelen en dan is vooral een briesje wel fijn
Wat goed om te horen!! Wel echt anders dan ‘gewoon’ een ventilator? Gezien de prijs ook haha
Een voordeel voor mij was dat deze geschikt is voor grotere ruimtes en een ventilator niet. Daarnaast heeft hij ook veel andere standen (timer, nachtstand etc) die wel handig zijn maar ik denk dat je ook ventilatoren kan vinden die dat hebben.
Maar het grote voordeel tov een ventilator vind ik dat je hier dus koud water en icepacks in doet waardoor de lucht die hij blaast ook écht koude lucht is. Een ventilator blaast gewoon de warme lucht rond en dan had ik het nog steeds warm door dat warme briesje.