Show je laatste aankopen #5

Ik heb deze ook. Zooo fijn! Ik was vorig jaar in Kroatië en met al die kiezelstranden vond ik het fijn om ermee te zwemmen.

1 like

een bananenplant

25 likes

Ik kwijl elke dag bij haar insta, maar ik heb echt diiiiiiikke vingers en vermaken is duur XD. Hij is prachtig!

1 like

Jaaa echt niet normaal hoeveel zij heeft en hoe mooi alles is. Het is helaas iets te prijzig om wekelijks wat te kopen, maar als ik het geld wel had dan wist ik het wel :sweat_smile:

Ik zag idd dat ‘ie zo duur is! Ga Marktplaats ook maar eens in de gaten houden :-). Veel plezier ermee!

1 like

Deze mooie blouse via Zalando (die in een overdreven grote doos geleverd werd)

17 likes

Heb deze nog aan de bestelling toegevoegd:

Even kijken welke van de twee gaat bevallen :slight_smile: (En miss wel allebei.)

1 like

Past goed bij je naam!

1 like

Ik moet alleen even lachen om het woord overhemdblouse haha. Zo dubbel. ( blouse is voor vrouwen overhemd voor mannen)

1 like

afbeelding

Omdat ik echt nul conditie heb en er na 28 jaar achterkom dat ik toch echt maar moet gaan hardlopen. Twee paar hardloopschoenen gekocht. Een voor nature running en de ander voor trail running. Jeej hardlopen.

4 likes

woooow dat was mij nog niet eens opgevallen!

1 like

Zo benieuwd hoe jouw tuin eruit ziet!

1 like

Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden! Nu is het nog 1 grote zandbak haha

1 like

Ik ben best verbaasd H&M zo’n Chanel logo aan hun jasjes durft te hangen, zouden ze niet bang zijn voor een claim? Best gewaagd

Oh haha dat zou een hoop verklaren!

1 like

Ik heb twee paar (mintgroen en blauwachtig), ik noem het altijd campingslippers, maar ze lopen zo fijn :heart:

Als je nog witte sokken er bij had gekocht was het perfect geweest. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Like voor de klok want ik heb m ook :heart_eyes: beste aankoop ooit

1 like

Zo ff voor mezelf Zara sale shoppeeee

De laatste is een beugelloze Bralette en zit super lekker :heart_eyes:
Alles van SuperBra (de body’s zijn Gorteks, de rest Panache)

30 likes