Show je laatste aankopen #5

Oow fijn dat je al een showmodel hebt kunnen zien! Hier in de omgeving staat de tafel nergens in de winkel.
Misschien moet ik hem ook maar gewoon online bestellen, het is een mooie prijs voor zo’n grote tafel.

1 like

Jezelf toch maar verwend met het dure luchtje?

1 like

ik ben echt een goeie influencer

1 like

afbeelding

afbeelding

10% discount bij Bookdepository. :sweat_smile: Vooral heel benieuwd naar The Black Flamingo, is een drag origin story.

6 likes

Vriend en ik hebben ons weer uitgeleefd… Nu mogen we niks meer van Yankee kopen tot de kerstgeuren in november/december :crazy_face:

15 likes

Ja duhh, treat yoself! Herken het wel, ben ook van de duurdere geurtjes en toen ik de julliete has a gun voor bijna de helft goedkoper vond, MOEST ik hem wel kopen haha

1 like

Neee dat heb ik er zelf op gedaan! Dat zou h&m inderdaad niet moeten doen denk ik :joy:

1 like

Oeps, helemaal niet nodig. Maar met een extra kortingscode nog maar 33 euro!

10 likes

15 likes

wat leuk zo met dat geel!

1 like

2 paar schoenen gekocht via Zalando Lounge deze week😅

9 likes

Samsung Galaxy Watch Active hands on review

De zilveren versie

8 likes

Nachtje hotel (met bad!)

En lekker uit eten (reservering gemaakt voor diezelfde avond, restaurant zit op loopafstand)

21 likes

Niet echt een leuke aankoop maar hoop dat het wat is. Hij schijnt vrij stil te zijn en aangezien de temperaturen volgende week

11 likes

wait, is dit nu een ventilator welke via app aangezet kan worden? EN draadloos?

1 like

Ja wel heel fancy he voor een ventilator😂 maar het ging mij vooral om het fluisterstille aangezien ik de nachten nu al warm vind.

Hij is van duux

1 like

Ik voel me nu een oma maar: Wat een technologie tegenwoordig :heart_eyes:

(Ik heb laatst heel cheap een ventilator gekocht voor 15 euro maar indd wat maken die dingen eigenlijk een lawaai)

1 like
1 like

En ik vond mijn ventilator met afstandsbediening al hip :joy:

2 likes

Volgens mij was het deze: K97O-6A97-ITUV-Y3BTX