Show je laatste aankopen #5

Ik zie niks, maar misschien ligt dat aan mijn stervende laptop.

1 like

of aan mij omdat ik nieuw (of eigenlijk stiekem terug ben gekomen omdat ik het forum niet kon missen haha)? dit is m: http://cocouture.dk/wp-content/gallery/express-april-may-blazers/90089-Oversize-Check-Blazer-128-01.jpg

Nou, nee. Want ik zie hem wel! (Vanaf m’n telefoon) Mooi jassie!

Hopelijk word ik nu meer fitgirl.

18 likes

Ik hoop dat ze passen en lekker zitten :crossed_fingers: Kende dit merk helemaal niet maar ze hebben best wel toffe schoenen!

16 likes

camper vind ik ook heel lekker lopen

2 likes

Die laptop van jou is al een zombie volgens mij…

Jaaa dat hoopte ik al! Vond alle schoenen er heel comfortabel uit zien haha.

Nieuwe 2e hands koopjes voor in huis. Loooove de kringloop, marktplaats, facebook etc. Allemaal niet mijn/de foto’s maar wel exact dezelfde items.

Mijn droomklok :smiley: :smiley:

Een massieve boomstamtafel van 240x100 (kom maar door met al die etentjes). Ons blad is overigens wel een stuk dikker.

Stoel x4

Nu nog op zoek naar een bank voor aan de andere kant van de tafel. Idee is stoeltjes aan de ene kant en een bank aan de andere kant tegen de muur.

29 likes

Hopelijk passen ze.

23 likes

Heb je de tafel al binnen? Ik heb hem ook op het oog, maar kan hem in de winkels niet vinden. Ik ben benieuwd wat je er in het echt van vind!
Leuke stoeltjes erbij ook :grin:

1 like

Die klok :heart_eyes::heart_eyes:. Waar heb je die gevonden?

Dankjewel! Ik heb hem nog niet binnen. Heb als ophaaldatum volgende week geselecteerd. Wij hebben een showmodel gezien in de winkel, daar leek hij mooi en stevig. En de reviews zeggen hetzelfde dus hopelijk klopt dat.

Oh nice, ik heb ze ook. Ik vind ze comfortabel zitten, de bandjes snijden totaal niet en ook chill dat je er eventueel mee kan zwemmen. Alleen als ik er een langer stuk op loop krijg ik last van mijn voeten. Want er zit totaal geen ondersteuning in, de zool is vrij dun en volledig plat.

2 likes

Ja, zijn hele fijne schoenen die lang mee gaan! En ze zijn altijd net even wat anders dan andere merken.

1 like

Marktplaats! Het is de Karlsson Flip groot en die is normaal rond de €300… dus heb bijna dagelijks op marktplaats gezocht en daar was ie gisteren opeens. :two_hearts:

1 like

Ik ben benieuwd! Als ik echt ga lopen doe ik wel schoenen aan. Is ook meer voor naar werk enzo!
Ik heb alleen een halve maat dus hoop dat ze niet te groot zijn.

1 like

Deze 14k geel gouden vintage babe met Padparadscha gekocht :heart_eyes:

29 likes

ooooh echt prachtig <3

1 like
2 likes